Är Robin eller Aston finast som namn??
ja, vad tycker ni?? Kan inte bestämma mig.. Övriga familjemedlemmar heter Kristoffer, Josefin och vår dotter Joline. Vilket passar bäst in i vår familj? Hjälp!!
ja, vad tycker ni?? Kan inte bestämma mig.. Övriga familjemedlemmar heter Kristoffer, Josefin och vår dotter Joline. Vilket passar bäst in i vår familj? Hjälp!!
Robin hade jag valt
Jag föredrar Aston men tycker att Robin passar bättre med de andra namnen.
Jag tycker också bäst om Aston, men Robin och Joline låter väldigt fint ihop
Robin tycker jag
Aston, då tänker jag på Aston villa-psykosmottagning
Jag får säga Aston.
Robin
aston är ju mkt mer ovanligt, men kanske oxå känner att Robin passar bättre med joline...
Aston
Robin, helt klart!
jag tycker om Aston Tycker även att det passar bättre med Joline, men välj det ni själva anser vara bäst.
Min sambo gillar båda namnen, eller han gillar aston bäst, men har sagt att jag får bestämma. Och aston är ju kul för att det är ovanligt. 500 i Sverige heter aston jämfört med 28000 Robin.
Tveklöst Robin, säger jag! Det är fint.
Vad gäller Aston så associerar jag bara till Aston Martin (bilmärke) eller Aston Villa (fotbollslag), så det känns inte som ett namn p.g.a. dessa starka associationer...
Jag tyckte Aston och Joline passa jättebra. Antog att Kristoffer och Josefine är föräldrarna?
Ja Kristoffer o Josefin är föräldrarna. Både Josefin, joline o Robin har ju "in" på slutet, vet inte om det är därför jag tycker det passar in bättre.. Men frågan är ju om det överväger att ta ett mer ovanligt namn som aston. Men jag accocierar oxå det med aston-Martin o aston-villa. Men det kommer man ju klart inte att göra i all evighet, har man en son som heter det så associerar man ju det med honom istället. Gud va svårt!! Inget beslut man vill förhasta heller...