Sack n seat eller In the pocket baby??
Hej
Nu har jag och min underaba familj bokat resa till Turkiet. Vi har en son på 15 månader och vill gärna köpa
Sack n seat eller In the pocket baby. Någon som har erfarenhet av dessa resematstolar?
Hej
Nu har jag och min underaba familj bokat resa till Turkiet. Vi har en son på 15 månader och vill gärna köpa
Sack n seat eller In the pocket baby. Någon som har erfarenhet av dessa resematstolar?
Hade en sack n seat. Helt urkass. Använde den en gång men den fungerade inte alls. Bättre att ha ungen i knät.
Vår in the pocket baby har funkat jättebra! Sack n seat har jag aldrig testat..
Vår pocket baby var super också till storebror. Använde den iofs inte så mkt, men när det väl gjordes var den bra :).
Är det någon som kan tänka sig sälja sin In the pocket baby? Och i så fall för hur mycket?
Har använt Sack´n Seat när sonen var yngre och vi använde den jättemycket när vi var på semester(särskilt på hotellrummet/lägenheten vid måltider och när han satt på balkongen med oss på kvällen)! Har även haft den här hemma när gäster kommit som haft små barn. Tycker den är toppen!
Har provat båda och väljer helt klart in the pocket framför sack n seat.
Det verkar som om In the pocket är mycket bättre
Jag har endast hittat den på nätet. Ska ringa babyproffsen och barnenshus.
Tack hjärtligt för alla tips.
Vi köpte vår på designtorget, men var ju några år sedan nu.
Jo kolla tradera också. En vän köpte en i nyskick billigt där.
Har båda två men bara provat sack n seat o den funkade fint. Tror in the pocket baby funkar på fler sorters stolar dock men sack n seat är mkt billigare.