• MonAmie

Om en timma gäller det!

Usch, det är med skräckblandad förtjusning man ska till KUB-UL om en timma. Är i v 12+1 enligt mina beräkningar, 13+1 enligt BM beräkningar. Hur ska det gå, finns det ens nån där inne, hur mår den? Fy, ska man vara så här nervös? Hur mådde ni innan? Efter?

• Svar på tråden Om en timma gäller det!
  • pixie mason

Hej!

Du ska se det går bra idag. Förstår din oro jag har varit rädd inför varje UL men känslan efteråt går inte ens och beskriva men orden lättnad och glädje passar nog bra

Jag ska hålla tummarna för dig! Uppdatera senare hur det gick

• Stampan

Haha, ja jag förstår dig. Ska på RUL kl11 idag och på väg dit nu!

• Stampan

Tack! Glömde skriva lycka till till dig ju!

Ja det är härligt med RUL! speciellt om allt är bra!

• Stampan

Hur gick det? Här var allt bra iaf och det verkar som om det kan vara en tjej!

• pixie mason
    Stampan skrev 2012-05-11 12:06:12 följande:
    Hur gick det? Här var allt bra iaf och det verkar som om det kan vara en tjej!

Åh vad skönt när fick du bf datum?

Ja ska på rul den 31 maj hoppas det är en tjej där inne för oss med. På sonens rul såg dom ju inte men dom trode det va en tjej. Tjii fick vi på förlossningen när tjejen hade en snopp haha
  • MonAmie

Nu är jag hemma igen, det VAR en bebis där inne. Bara det riktigt skönt. KUB- resultatet blev 1:1773. Enligt BM är det bra o att man bara gör ett FVP om man har 1:300 eller under det. Däremot har man ju läst här att andra har 1:20000 o så, så man vet ju inte riktigt vad man ska känna. Men men, jag njuter nu iaf att det är en liten där inne...
    Däremot sa hon som gjorde UL att vad kul att det ska bli en lillasyster... eller jag menar eller lillebror... Så jag vet inte om hon försa sig lite där. Här berättar de nämligen inte kön... 
    Nu ska jag ta vara på dagen o vara glad att det är över för denna gång... :) 

• Stampan

Det blir den 9:e oktober, förut var det den 6:e...

Hon såg inte så bra så vi kanske får en överraskning med men verkade ändå rätt säker på sin sak. Lycka till på RUL och hoppas du får se vad du vill se!

Svar på tråden Om en timma gäller det!