Livrädd..andra barnet på G i November
jag vågar mig inte på en vf till, de lovade att allt skulle bli så bra förra gången! Men de ville inte kolla om jag var öppen för mitt vatten sipprade, men de kunde sätta mig i ett bad! Hur fan tänker man då?! När dr väl tittade var jag öppen 6 cm, och klockan var efter 18 på kvällen å narkos läkaren hade jour..han kom efter / timmar, och då var jag öppen 8 cm och de tyckte inte det var nån mening att lägga EDAN som jag var lovad av aourabm i våra samtal.. De lade nån annan bedövning, eller de skulle men han stack fel med bedövningsmedlet sp hela jag domnade bort ca 1 minut, andning och allt! Från 8 cm ville jag börja krysta, vilket jag såklart inte fick, vid 22 var jag öppen helt , så 2 timmar krystkänsla utan Eda med lustgas som gjorde mig hög, och massage, bär jag väl fick krysts var min kropp så slut att trots fullt ös på värkstimulerade droppen så kunde jag knappt krysta..:/ efter ca 20 minuter tar de hjälp av en TÅNG! Vilken gör att jag spricker ganska mycket där nere.. Och de drar med tången utan värk för att få ut min son, jag syddes med ca 16 stygn invändigt + att yttre läppen klyvdes, eftersom detta var det jag var rädd för så drabbades jag av förlossnings depression som efter ca 8 månader försvann med en massa samtal, det är inte kul att kunna ta sig till sitt barn, det tog mig ca 3 månader innan jag älskade min son! Jag vill fan inte vara med om detta igen! Hoppas ni kan läsa vad jag skrivit har säkert glömt en del innan de stoppade mig i badet..
JAG gick hos samma aoura innan med och hon lovade att allt skulle bli så bra, hur svårt är det att få igenom ett snott, vågar verkligen inte försöka igen, hon kan säga att allt ska bli hur bra som helst..