vill inte gå ut med vem pappan är till barnet.
Jag måste få skriva av mig..
Det är så att min kille har en dotter på 1,5 år. Han fick veta att han va pappa till barnet då hon var 9-10 månader gammal.
Hans nära och kära vet om sanningen men ingen annan. Mamman till barnet och "pappan" vill inte berätta för allmänheten eller sina familjer hur det ligger till. Det är så att hon va otrogen mot sin kille med min nuvarande kille. Min kille går nu på alla soc möten och allt för att han vill ha sin dotter, han vill vara en del av hennes liv m.m..
Super bra tycker jag och jag stöttar honom fullt ut!
Vi båda undrar när de tänker berätta för alla att det är han som är pappan och inte han som hon är tillsammans med. Hon hade sagt till min kille då att det skulle se dumt ut om han är ute och går med dottern, i fall de då skulle stötta på någon som dom känner, för då kan han ju inte säga, jag är hennes pappa. ( INGEN VET ATT DET ÄR SÅ)
Jag tycker att detta är så sjukt dåligt, de ljuger för sin dotter, familjer och vänner och de borde ju må dålig av att hålla på och ljuga.
Socialen kan ju inget göra än att ge han möjlighet till umgänge.
Socialen accepterar att de inte vill berätta sanningen ännu. vad jag vet så har mamman och "pappan" vetat om sanningen när dottern var ca 3 månader gammal.
Jag själv skulle aldrig kunna göra så här mot min dotter, min familj. Att låta mor-och farföräldrar tro (i detta fallen farföräldrar) att tro att de är bio-farmor/farfar och så är de inte de.