Min sambo vill inte ha sex...
Hej
Jag drar min historia så kort jag kan göra den:
I augusti förra året träffade jag min nuvarande sambo. Vi flyttade snabbt ihop, i oktober, då vi bodde 35 mil ifrån varandra. Sexlivet var underbart. Mycket sex (kunde ha flera ggr om dagen), varierande och väldigt, VÄLDIGT bra.
I december blev det en nedtrappning i sexmängden men vi hade fortfarande sex ett par ggr i veckan.
Sen hade vi bara sex 1 gång i januari - då lyckades jag dessutom bli gravid. Och sen har det varit ca 1 gång i månaden och nu är det 5 veckor sen vi hade sex.
Jag är lika sugen som alltid - om inte mer. Men han vill inte. Han säger att han inte är sugen för att han inte trivs i den lägenheten vi bor i???
MEN han är fortfarande lika gosig och mysig och har behovet av att vara nära som han haft sen vi började. Han vill bara inte ha sex. Och inget jag gör får honom på andra tankar..
Jag får "ta saken i egna händer" för att inte bli galen.. Men då känner jag mig samtidigt som en dålig människa!!
Jag vet att han inte är otrogen för det finns det ingen tid till.. Så länge han inte går upp mitt i natten och smyger iväg.. (vilket han inte heller gör för jag vaknar flera ggr per natt och går upp och kissar och ligger han där och sover)
Men vad är det som händer?? Någon som råkat ut för liknande??
Jag orkar inte leva så här.. Känner mig inte önskad och åtrådd alls och jag är rädd för att jag kommer lämna honom p.g.a. detta!!!