• Rymdwarelse

    orgasm

    i vilken ställning får ni lättast orgasm ? 

  • Svar på tråden orgasm
  • Anonym

    när jag rider honom och han håller några fingrar på klitoris så jag liksom gnider mig mot hans had medans jag rider, underbart  !

  • Anonym

    När vi skedar, jag håller upp ett ben, han tar mig i analen samtidigt som han stimulerar klitoris. SÅ skönt, kommer på en gång!

  • Anonym (nyfiken)
    Anonym skrev 2012-05-15 19:54:08 följande:
    När vi skedar, jag håller upp ett ben, han tar mig i analen samtidigt som han stimulerar klitoris. SÅ skönt, kommer på en gång!
    kommer du lättare analt än vaginalt? vågar inte ta den i tvåan pga saker jag hört.. men den råkade glida in där en gång när jag och min kille hade sex onyktra ^^ gillade det men avbröt fort för att jag inte vågade..
  • Anonym
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-05-15 20:14:19 följande:
    kommer du lättare analt än vaginalt? vågar inte ta den i tvåan pga saker jag hört.. men den råkade glida in där en gång när jag och min kille hade sex onyktra ^^ gillade det men avbröt fort för att jag inte vågade..
    Japp precis :D Jag tror att ett faktum för att analsex ska vara skönt är att man tänder på det, vilket jag verkligen gör. Inget farligt med det så länge båda är med på det och tar det försiktigt :)
  • Fabella

    När jag ligger på rygg med särade ben och hans tunga på bäret.

Svar på tråden orgasm