mammor i stockholm?
hejhej, ska snart flytta till stockholm.och undrar om de finns några mammor där ute som vill fika och låta barnen leka med varandra? : ) hör av er isf
hejhej, ska snart flytta till stockholm.och undrar om de finns några mammor där ute som vill fika och låta barnen leka med varandra? : ) hör av er isf
Hej! Jag har två barn min son är 2 1/2 och dottern 2 månader. Är från Uppsala från början och söker nu några andra mammalediga att umgås med :)
Hej alla mammor! Har inte varit här inne på ett tag. Kan iallafall meddela att vi äntligen har plussat och väntar tillökning i början av maj. Vi är så lyckliga! Någon mer som går i väntans tider?
Hej !
Jag har en liten tjej på 7 månader här hemma och fyller själv snart 21 år :)
Hej !
Jag är mamma till två barn och det skulle vara super kul att träffa och lära känna andra unga mammor då ingen i vår närhet har barn eller kommer skaffa barn på äldigt länge!
Hör gärna av dig! :)
Michela
Hej! Är hemma med min dotter som är 6 månader. Har inte heller många vänner med barn. Hur gamla är dina barn? Skulle oxå vilja lära känna fler mammor som går hemma..
Hej
Jag har inte varit aktiv här på länge. Nån som vill ta en fika nån dag? :)
Ja jag ses gärna på en fika..
Jag ses också gärna över en fika framöver. Har lilleman hemma från förskolan på fredagar samt under helgerna.
Härligt. Vart bor ni?
Okey, passar det att ses i stan?
Hej ! Har en son på +4 månader och en dotter på 2 år, bor ute i Haninge. Har ni träffats någonting?
hej jag har en liten tjej som är en månad gammal:)
Hej igen! Är hemma med min snart 1 åriga tjej och är gravid med nr2 :) Vore jätteroligt om man kunde ses (= !