• Anonym (noll sexlust :-()

noll sexlust ... hjälp

Har sen 3 år tillbaka haft p spruta som i sig gjort att sexlusten minskat... Men har nu sen 8 månader tillbaka börjat med antidepressiva tabletter ( citalopram ) Och nu har jag inte nån sexlust alls ... Det finns liksom inte .. Inte ens tillfredsställa Sig själv känns aktuellt .. Men problemet är att jag vill vilja och min sambo vill ju fortfarande Och kan inte riktigt förstå varför jag inte vill .. När jag fick tabletterna så pratade läkaren om att det fanns hjälp om inte sexlusten Kom tillbaka.. Nån som vet nåt om det eller har nåt annat råd ?? Vill ha mitt sexliv tillbaka

• Svar på tråden noll sexlust ... hjälp
  • mrsStatham

Sluta med p-sprutan och gå till läkaren

Bara två saker är oändliga
  • Flisan79

Har samma problem med hormonspiral och den åker snart ut för det här håller inte.

En bieffekt på citalopram är ju minskad sexlust så du kanske måste byta deppmedecin med.

Fast vill ju iinte sluta med p sprutan alla p medel har väl den bieffekten ? (förutom kondom då men det Kan Vi inte använda) Får väl prata med läkare .. Tack för tipsen

• Jenny Penny01

Använder något annat kopparspiral eller pessar vad som är ju bättre än alla hormoner som man bara bli sur av;(

• Anonym
    Anonym (noll sexlust ) skrev 2012-05-16 16:56:31 följande:
    Fast vill ju iinte sluta med p sprutan alla p medel har väl den bieffekten ? (förutom kondom då men det Kan Vi inte använda) Får väl prata med läkare .. Tack för tipsen

varför kan ni inte använda kondom? Vill du/ni inte använda kondom så blir det ju tyvärr så att du inte har någon sexlust pga ditt p-medel

Tål inte kondom ..

Svar på tråden noll sexlust ... hjälp