• Familj­en01
    Äldre 16 May 00:57
    2938 visningar
    7 svar
    7
    2938

    Ljungby med omnejd!

    En tråd för oss som vill lära känna nya vänner i Ljungby som har funktionshinder m.m..
    Helt enkelt en tråd för oss som faktiskt vill ses och hitta på saker inte bara prata på nätet. Hoppas att vi blir en lite grupp som vi kan hjälpa och stötta vanadra m.m.                           
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Svar på tråden Ljungby med omnejd!
  • Familj­en01
    Äldre 16 May 01:43
    #1
    Varför är det så svårt att skaffa nya vänner för?!
    Har under en längre tid försökt skaffa nya vänner i den stad jag bor men det tycks vara ett uppdrag omöjligt. Känns som om det bara är jag som inte har några vänner. Alla andra har sina umgängeskretsar som de umgås med o.s.v. o.s.v. Är en helt vanlig tjej med vanlig intressen tror jag och hoppas på förstås så egentligen borde det vara enkelt kan man tycka. Skriver inlägg i forum men ingen respons. Går nu hemma och är förtidspensjonerad vilket gör att dagarna blir extra långa  min barn börjar sakna kompisar mina barn bryr sig väl kanske inte jätte mycket än men jag gör. Saknar kompisar att prata med, andra föräldra med barn och utan att fika med gå promenader med .o.s.v. Någon annan där ute som varit i samma situation eller utan? Hoppas på respons nu!
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familj­en01
    Äldre 17 May 02:10
    #2
    Jag har som dig också svårt att få vänner. Vart bor du ts om man får fråga det? Jag bor i Gävle trakten? Om du skulle råka bo nära så kan vi ses. Jag är 38 har två barn gift bor i hus?
    Hur får man vänner?
    Som rubriken säger, hur får man vänner? Jag försöker och försöker och åter försöker, men lyckas inte. Jag har har lagt ut anonser på nätet där jag skriver att jag söker vänner, men ingen som nappar, om det är någon som nappar så slutar personen skriva efter ett ex antal mail. Jag har försökt att få kontakt med folk på öppna förskolan, men där pratar dom med alla utom mig, dom har sina små "grupper" som dom håller sig till, och det går inte att komma in i dom grupperna. Så nu undrar jag om det är någon som kan ge mig tips på hur jag kan få vänner. Riktiga vänner och inte ytliga vänner, det är jag så trött på.
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familj­en01
    Äldre 17 May 02:23
    #3
    Brevvänner och vänner för oss som söker brevvän och vänner.
    Söker du brevvänner? Söker du vänner?
    Skriv gärna om det som du söker. Skriv gärna några rader om dig själv,om du vill.
    Välkommen att vara med.                             
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familj­en01
    Äldre 17 May 02:52
    #4
    Söker alltid nya seriösa ärliga vänner. Brevvänner med. Alltid roligt med brev. Är en glad, utåtriktad 41 åring m.m.. Är gift / mamma bor i Kronobergs län som ligger i Småland. Har två barn i ålder 10 år och 12 år. Fyra st hundar och tre st katter. Har massa drömmar. Intressena är barnen, vänner, datan, hundarna och katterna, skog djur och natur m.m. Det jag uppskattar är när jag kan få vara mig själv och ingen som ska hålla på och ändra mig det finns dem som gör. Känner ni för att brevskriva med mig så hör av er.
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familj­en01
    Äldre 17 May 20:23
    #5
    Ja, är det någon av er som håller till runt Ljungby?                             
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familj­en01
    Äldre 17 May 22:41
    #6
    Läs min blogg! myfamilylife.zoomin.se/blogg.html
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • NellyN­elly
    Äldre 9 Jul 15:26
    #7
    Puffa upp tråden!
Svar på tråden Ljungby med omnejd!