• Anonym (Nude)

Stånd på nakenbad?

Vad tycker ni?
    Att få stånd naken en varm dag i solen är helt naturligt kan jag tycka men ni som besöker nakenbad, hur reagerar ni om en man kommer gående eller ligger och solar med stånd eller halvstånd?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stånd på nakenbad?
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (T) skrev 2024-06-06 11:28:44 följande:
    Så nu ÄR det sexuell upphetsning som ligger bakom styva bröstvårtor? Nog för att vi vet redan att du är en idiot, men nu får du fasen försöka ta och klargöra vad du fan det är du snackar om..
    Det är väl klart som fan. Men nu diskuterar vi nakenbad och du är den som försöker inbilla dig själv att kvinnorna har styva bröstvårtor på nakenbadet för att de är sexuellt upphetsad och inte att deras kroppar reagerar helt normalt på temperaturskillnader. Herregud..... Så vart vill du komma med ditt tjat som sexuell upphetsning och styva bröstvårtor på ett nakenbad? 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (T) skrev 2024-06-06 11:39:12 följande:
    Jaha, så nu har jag rätt helt plötsligt? Hur jävla tappad är du? 

Är du en sån grottmänniska som bara låter munnen fladdra? 
    Men på riktigt. Nu börjar jag tycka synd om dig. Har du slagit huvudet? 

Tror du att den enda anledningen till att kvinnor får styva bröstvårtor är sexuell upphetsning? 

Eller inser du att kvinnors bröstvårtor precis som mäns bröstvårtor reagerar och kan bli styva pga temperaturskillnader? 

Kan du då räkna ut att om du är på ett nakenbad och får syn på en kvinna med styva bröstvårtor att det beror på temperaturskillnader vilket förekommer hela tiden utomhus? Eller känns det mer spännande för dig och din pitt att just kvinnors bröstvårtor bara blir styva om de är kåta? 
  • Anonym (T)
    Anonym (Äckligt) skrev 2024-06-06 11:49:13 följande:
    Nej men det har du. Vilket är varför du kopierar alla andras inlägg.

Du vet alltså ingenting om någonting. Det är enbart sånt du hört och tror. Holy shit, en livs levande och tvättäkta idiot..
  • Anonym (Man)
    Anonym (Äckligt) skrev 2024-06-06 10:37:52 följande:
    Både mäns och kvinnors bröstvårtor blir styva av kyla. Det är inte samma sak som att få stånd. 
    Jämförelsen var att det är något som händer med kroppen som man inte alltid kan styra. Och om man går på ett nakenbad får man nog tåla att se båda delarna och det ju bara att titta bort om det är något man inte vill se.
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (T) skrev 2024-06-06 11:50:32 följande:
    Nej men det har du. Vilket är varför du kopierar alla andras inlägg.

Du vet alltså ingenting om någonting. Det är enbart sånt du hört och tror. Holy shit, en livs levande och tvättäkta idiot..
    Ta din medicin. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (T) skrev 2024-06-06 11:54:02 följande:
    Vad skoj. Ett riktigt troll.. 
    Såja, ditt liv går nog vidare efter den här fadäsen också ska du se. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Äckligt) skrev 2024-06-06 11:49:13 följande:

Tror du att den enda anledningen till att kvinnor får styva bröstvårtor är sexuell upphetsning? 

Eller inser du att kvinnors bröstvårtor precis som mäns bröstvårtor reagerar och kan bli styva pga temperaturskillnader? 

Kan du då räkna ut att om du är på ett nakenbad och får syn på en kvinna med styva bröstvårtor att det beror på temperaturskillnader vilket förekommer hela tiden utomhus? Eller känns det mer spännande för dig och din pitt att just kvinnors bröstvårtor bara blir styva om de är kåta? 
    Otrevlig ton ni har. Men måste fråga om du tror att den absolut ända anledningen till att en man får stånd är av kåthet? Kan hända av andra anledningar och om det skulle hända på en offentlig plats hoppas jag att inte kvinnor tar sig rätten att glo på mig.
  • Anonym (M)
    Anonym (Man) skrev 2024-06-06 11:58:04 följande:
    Otrevlig ton ni har. Men måste fråga om du tror att den absolut ända anledningen till att en man får stånd är av kåthet? Kan hända av andra anledningar och om det skulle hända på en offentlig plats hoppas jag att inte kvinnor tar sig rätten att glo på mig.
    Tar för givet att du döljer det. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Äckligt) skrev 2024-06-06 11:57:09 följande:
    Såja, ditt liv går nog vidare efter den här fadäsen också ska du se. 
    Du skriver väldigt osammanhängande. Är det hur din pappa brukade behandla dig som du kopierar denna gången eller nått?
  • Anonym (Äckligt)
    Säkerligen. Om det händer och mannen i fråga inte är pervers så sköter han det snyggt. Som jag skrivit tidigare i tråden så finns det tyvärr män vars enda syfte att besöka ett nakenbad sexuellt och en sån man råkar inte bara få stånd av okänd anledning och han sköter det inte snyggt och vill att kvinnorna ska glo. Dessa män förstör för andra besökare. 

Anledningen till att jag blir så förbannad är för att jag själv råkat ut för ofredande av en pervers man på ett nakenbad som valde att ställa sig och runka i skogskanten bakom mig. Och då hade jag medvetet valt en plats en bit bort, just för att få vara ifred. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Äckligt) skrev 2024-06-06 12:10:44 följande:
    Säkerligen. Om det händer och mannen i fråga inte är pervers så sköter han det snyggt. Som jag skrivit tidigare i tråden så finns det tyvärr män vars enda syfte att besöka ett nakenbad sexuellt och en sån man råkar inte bara få stånd av okänd anledning och han sköter det inte snyggt och vill att kvinnorna ska glo. Dessa män förstör för andra besökare. 

Anledningen till att jag blir så förbannad är för att jag själv råkat ut för ofredande av en pervers man på ett nakenbad som valde att ställa sig och runka i skogskanten bakom mig. Och då hade jag medvetet valt en plats en bit bort, just för att få vara ifred. 
    Oj det där måste ju kunna vara straffbart. Totalt oacceptabelt beteende. Håller med dig i allt du skrivit här. Jag har ju aldrig varit på en nudiststrand och tycker så klart det är väldigt olämpligt att gå runt och skylta med stånd. Det jag vände mig mot var att sig uppfattade det som noll tolerans mot något man inte alltid kan stytq över. Och håller med om att händer det en vettig man försöker han dölja det så gott det går även om det kanske inte är lätt om det händer när man går naken.
  • Anonym (R)

jisses så mycket upprördhet över ett stånd på "fel" plats

• OlleSQ

Det är tankar så länge du är vaken. Punkt. Det finns lixom inget att diskutera i den frågan för det är 100% så det fungerar. Punkt.

Alla som försöker påstå nått annat har fel. Punkt.

De som ändå står på sig i den frågan bör ha kukbur eftersom de inte kan styra sina tankar som en normal vuxen man kan. Punkt.

Det är ingen som helst otrevlig ton i att påpeka sanningen. Punkt.

• Anonym (Man)
    OlleSQ skrev 2024-06-07 12:22:47 följande:

Det är tankar så länge du är vaken. Punkt. Det finns lixom inget att diskutera i den frågan för det är 100% så det fungerar. Punkt.

Alla som försöker påstå nått annat har fel. Punkt.

De som ändå står på sig i den frågan bör ha kukbur eftersom de inte kan styra sina tankar som en normal vuxen man kan. Punkt.

Det är ingen som helst otrevlig ton i att påpeka sanningen. Punkt.

Gulligt och naivt av dig att tro att exakt alla funkar som du. Men samtidigt lite läskigt att du vill sätta kukbur på majoriteten av tonårskillar endast för att du aldrig varit med om ofrivilligt stånd.

Ska göra dig en liten tjänst och berätta att på dom flesta tangentbord finns det . Så du behöver inte skriva punkt efter varje mening.
  • Anonym (R)

Dåligt med folk på nudiststranden idag.

Svar på tråden Stånd på nakenbad?