• madison01

Sex med äldre män..

Jag fyller 18 om några månader och är oskuld. När jag föreställer mig min första gång, så är det alltid med en äldre man, typ i 35-40 års åldern. Jag blir så himla upphetsad av äldre män. Tror det är känslan av att låta mig själv bli "utnyttjad" och att han är mycket mer erfaren..

Är lite kluven i det här, för även om jag vill förlora min oskuld till en äldre man vill jag också att min första gång ska betyda något och att jag ska vara kär i personen som tar min oskuld.. 

I-landsproblem jag vet, någon som känner likadant??

• Svar på tråden Sex med äldre män..
  • Anonym (Camilla)
    redstripe skrev 2012-05-16 23:55:42 följande:
    Lycka till med fantasin nu, oavsett irl eller online
    Tack. Vill man så går det som det heter. 
  • Mr A
    Anonym skrev 2012-05-16 23:12:12 följande:
    blev sj av med oskulden till en man på runt 40 ( min pappas bästis)
    Kinky värre....
  • Mr A
    Anonym (Camilla) skrev 2012-05-16 23:31:10 följande:
    Jag drömmer också att få vara med en betydligt äldre man men jag är inte oskuld som trådskaparen. Jag vet inte varför jag har den här längtan men jag har haft den så länge jag kan minnas.
    35 år är det gamalt nog?
  • Anonym (28)

Jag är 28, min sambo är 47...

När ja va 18 hade jag en KK som var 38, men i ärlighetens namn så var snubbarna som var 5-10 år äldre än mig betydligt bättre :D

Bättre du inriktar dig på att förlora din oskuld till nåån som känns bra fysiskt och psykiskt.
    sen om han är 20, 30, eller 40...kanske är lite oviktigt - du får blunda och tänka på nån Oldie but goldie, annars =)   

• Anonym (hihi)

Coolt att en 18-årig oskuld hittar just FAMILJELIV av alla sajter för att dryfta detta Cool Här är ju chanserna för hugg rätt goda om man säger.

• Johnnychins
    madison01 skrev 2012-05-16 23:07:16 följande:
    Sex med äldre män..

Jag fyller 18 om några månader och är oskuld. När jag föreställer mig min första gång, så är det alltid med en äldre man, typ i 35-40 års åldern. Jag blir så himla upphetsad av äldre män. Tror det är känslan av att låta mig själv bli "utnyttjad" och att han är mycket mer erfaren..

Är lite kluven i det här, för även om jag vill förlora min oskuld till en äldre man vill jag också att min första gång ska betyda något och att jag ska vara kär i personen som tar min oskuld.. 

I-landsproblem jag vet, någon som känner likadant??

Verkar inte vara speciellt ovanligt hos yngre tjejer. 

• Anonym (Wtf)
    Johnnychins skrev 2026-02-14 21:48:55 följande:

Verkar inte vara speciellt ovanligt hos yngre tjejer. 

TS frågade för 14 år sedan.
  • Anonym (M.)
    redstripe skrev 2012-05-16 23:48:04 följande:
    ja. Men lik fan är det många idioter ute i verkligheten med = (
    Fast jag tror att en sådan förfrågan någonstans på nätet, från en ung tjej som dessutom är oskuld, skulle locka alldeles fel sorters äldre män. Snuskgubbar och konstiga incels. Det skulle inte ALLS bli som i TS' fantasi, och det skulle till och med kunna bli farligt.

Signaturen Anonym (40+) beskriver bra hur en normal man tänker kring sådant. D.v.s. han tar inte chansen. 
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (M.) skrev 2026-02-14 22:13:54 följande:
    Fast jag tror att en sådan förfrågan någonstans på nätet, från en ung tjej som dessutom är oskuld, skulle locka alldeles fel sorters äldre män. Snuskgubbar och konstiga incels. Det skulle inte ALLS bli som i TS' fantasi, och det skulle till och med kunna bli farligt.

Signaturen Anonym (40+) beskriver bra hur en normal man tänker kring sådant. D.v.s. han tar inte chansen. 
    Håller med. Fast all diskussion skedde fortfarande för 14 år sedan.
  • Anonym (M.)
    Anonym (Wtf) skrev 2026-02-14 22:56:12 följande:
    Håller med. Fast all diskussion skedde fortfarande för 14 år sedan.
    Finns säkert någon tjej som är ung nu, som har samma fantasi och läser här. Den är inte så ovanlig.
Svar på tråden Sex med äldre män..