• Nelia82

Ny garderob. Vad gäller i höst?

Jag närmar mig jobbstart efter en lång föräldraledighet och behöver uppdatera garderoben, rejält! Den är skrattretande och jag skäms nästan över vad som hänger där inne.

Vad ska man bära i höst? Köper gärna till bra pris, men det måste inte vara det billigaste heller. Kommer även att shoppa en del i Portugal större delen av sommaren, så jag har inte direkt tillgång till svenska butiker. Blir mycket Zara och H&M gissar jag, men även Mango, Berschka, Pull and Bear m.fl.

Trivs mycket i jeans och sportiga kläder, men på arbetet vill jag helst klä mig snyggare och modernare än så. Jobbar som assistent på ett kontor, men vi går väl inte runt i kostym direkt. Många kollegor är ju fast i Odd Molly-träsket. Inte riktigt min smak (eller min plånboks heller för den delen).

Ge mig mängder med förslag nu!

• Svar på tråden Ny garderob. Vad gäller i höst?
  • TMW

Kul med ny garderob, underbart och få shoppa lite nytt:) nu vet jag inte vilken bransch du jobbar och vilket typ av jobb du har men jag kör mycket på MQ:s Stockholm LM-märke! Inte allt men 75% brukar passa mig och är kanon både jobb och privat och funkar att mixa/matcha. Deras kavajer är guld. Zara har en del men har svårt och hitta passform även i stor storlekar. H

• Lotten08

*Puffar på denna* Behöver också uppdatera garderoben och vill gärna ha tips på vad som är bra att införskaffa till hösten = )

• Nelia82
    Lotten08 skrev 2012-07-09 09:19:59 följande:
    *Puffar på denna* Behöver också uppdatera garderoben och vill gärna ha tips på vad som är bra att införskaffa till hösten = )
  • Nelia82

Hur är det egentligen med Odd Molly i höst? Är det ändå värt att investera i några plagg? Såg att de har ändrat sin stil lite grann inför hösten, gillade det lite bättre faktiskt.

Kanske är fel tråd för den fråga, kan ju säkert söka bland alla dessa Odd Molly-trådar som redan finns.

• Antiloop

Färger som vinrött petrol,svart rött grått basic färger senaps gul gäller i höst stickat virkat tunikor t

Svar på tråden Ny garderob. Vad gäller i höst?