jag behöver hjälp med vårt sexliv omgående
tar de från början är 36 år och maken snart 38 vi har inga barn pga av pco har varit tillsammans 16 år och att jag haft problem med ryggen men i vilket fall som helst min sexlust den är puts väck borta , när jag bodde hemma så var sex ngt förbjudet vi pratade aldrig om de hemma . jag har så dåligt självförtroende jag vill ha mer sex men hur ska jag finna lusten igen , jag har aldrig onanerat eftersom allt sånt var tabu och hålla händerna på täcket som de hette . funderar om de kan ha ngt med att min sexlust är borta sen flera år tillbaka hade lust i början när man var i hop men inte nu . maken är hemma om dagarna sjukskriven för de mesta och jag börjar snart att jobba som uska , han sköter ej sin hygien eller borstar tänderna , förut hade vi mycke mer kel i sängen men de är de inte nu utan han pillar lite här och där och tro man ska bli kåt men jag har sagt att jag saknar kyssarna och förspel men då säger han att jag aldrig tar första steget , så vad göra och så vill jag gärna ha tips på vad jag kan göra för att känna mig mer attraktiv eftersom jag är 176 och väger ca 100 kg hoppas på svar av er för de är inge kul med ett sånt här sexliv som vi har nu
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-20 12:31
hoppas på fler råd och tips mår pyton över detta
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-20 19:47
puffar behöver hjälp och råd
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-26 16:57
puffar och behöver råd läs gärna längre ner på sidan tacksam för vad göra
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-27 22:21
om jag skulle visa han vad jag skriver här skulle han bli förbannad han tycker inte man ska blanda in ngr andra i vårt äktenskap tyvärr och familjerådgvning vägrar han gå med på