• Isadora85

Söker vänner i Stockholm

Hej!

Jag separerade för ca ett år sedan och har min son som är 3år (i sommar varannan vecka). Jag har vänner omkring mig men de flesta har inte barn eller så har de familj. Jag känner mig ibland ensam då jag gärna skulle vilja ha en vän i liknande situation. Någon som vill åka iväg med sitt barn eller ses.

Som exempel nu i sommar har jag ju upptäckt att jag har en helt oplanerad semester med min son vilket känns tråkigt som maila mig gärnaGlad

• Svar på tråden Söker vänner i Stockholm
  • Nennan83

Hej hej,

jag bor i södra sthlm med en dotter på 2.

Har inte heller planerat något inför semestern.     

• Isadora85

Vart i Sthokholm bor du? Jag bor också söder om Stockholm.
    Är du ensamstående?

• jessica8601

hej jag är 26 och har en son på 3 månader snart.. bor i sthlm med sambo men har inte heller många vänner som har barn

• Nennan83

jag bor i haninge.

bor ensam med min dotter varannan vecka ibland lite oftare.  

• Minnia

Jag har min 2-åriga dotter häften av tiden och tycker också att det är tråkigt att inte ha vänner i samma situation. Skulle vara kul att kunna träffas med eller utan barn. Kan vi inte dra ihop nåt då? En picknick nu när det börjar bli varm? :)

• ofinio

hej, skulle också vilja träffa nya vänner med barn. Är ensam med min 4 månaders son, själv är jag 24. Bor i märsta!
    /josefine

• MariaOE

Hej! Jag är varannanveckas förälder... Min son är 3,5 och jag är 31... Bor söder om Stockholm o har inte heller ensamstående vänner... Picknick låter toppen :)

• Granen

Hej jag är gift men rätt ensam :P har blivit mycket jobb och lite nöje senaste åren men har bestämt mig för att barnen ska gå först nu. Har en 2.5 åring och en i magen. Bor i Upplands Väsby.

• stockbo

Det samma, 27 med 4,5 pojke och omplanterat sommar. 

Bor i Södermalm  

• Princessbakelsen

Jag är 35 år och har en son som blir 2 år den 16/8. Jag blev lämnad då min son var endast 3 v gammal och han (pappan då då) finns inte i våra liv alls idag. Inte ett sms inget. Jag bloggar en hel del om livet som ensamstående.
    Jag har ingen i min närhet eller vänskapskrets som är ensamstående och ibland är det svårt, träffar gärna också andra i samma sits!

prinsessbakelsen.blogg.se

• Isadora85

Oj nu har jag missat familjeliv ett tag och vaknade till jag är fortfarande väldigt öppen för förslag:) Maila mig gärna om ni vill ses!

• smsm2012

Vill också gärna träffa er som är ensamstående och har barn. Själv är jag 31 år och har en son som fyller 3 i slutet av denna månad.

• smsm2009

Det här är mitt nya konto på familjeliv så ni som är intresserade kan skriva till mig genom det istället.

• Emsbli

Halloj! Kikar in här. :) Bor i Haninge är 24 år har min dotter på heltid hon är 4 år :)

Svar på tråden Söker vänner i Stockholm