• Anonym (man)

onani tillsammans med en man

Är en 45 åring man, har länge fantiserat om andra män men vill inte ha nått penetrerande sex med en man.
    Men onanera med en man skulle vara härligt å kanske onanera åt en man.
    Men inte suga eller nått sånt.
    Är det bara jag som är sugen på detta?
    Är sambo med en kvinna men nyfiken på att göra ovanstående i alla fall. 

• Svar på tråden onani tillsammans med en man
  • Fandango2012

Hur ska du göra för att din sambo inte ska få vet?
    Jag tänkte då på tidsperspektivet, ska du jobba över någon kväll?
    Hoppas att du får känna hur det känns...det är annorlunda och häftigt. 

• Anonym (man)

Har du vart med om det? 
    Jag vill testa, bara onani som sagt var, inget samlag med en man.
    Men verkar vara svårt att hitta nån nära sthlm. 

• Fandango2012
    Anonym (man) skrev 2012-06-02 07:55:36 följande:
    Har du vart med om det? 
    Jag vill testa, bara onani som sagt var, inget samlag med en man.
    Men verkar vara svårt att hitta nån nära sthlm. 
    Ja Tungan ute

Om du reggar dig på BC så kanske du kan träffa någon lämplig.
  • CygnusX1

TS får väl prova på, så ser du om du gillar det.

• CygnusX1
    Fandango2012 skrev 2012-05-31 19:50:08 följande:
    Hur ska du göra för att din sambo inte ska få vet?
    Jag tänkte då på tidsperspektivet, ska du jobba över någon kväll?
    Hoppas att du får känna hur det känns...det är annorlunda och häftigt. 
    Visst är det häftigt ;)
  • Anonym (ge er)

men usch det är väll klart du inte är hetro om du vill runka en man och själv är man. Förstår att sexlivet börjar bli tråkigt när man börjar bli gammal men allvarligt! gå på strippklubb gör något annat. Eller kom ut ur garderoben och gör vad fan du vill. Stackars din fru, jag skulle dött om min kille ville runka en annas kuk, kan tillägga att jag har inget emot bögar men snacka att gå bakom ryggen! falsk marknadsföring. Prata inte med någon tjej om detta!!!

• Anonym (Runka av)

Idag ska jag och min kompis runka av varandra och titta på porr :)

• Solsikke

.

Tänk gärna på att det inte är tillåtet att söka sexkontakter i forumet.

/Moderator

.

~ Play it by ear ~
  • JuliaL

Du kanske ska prata med din fru om det. Kan ju hända att hon vill hänga med på någon swingers träff. Alltid dummt att smyga med sina fantasier för att ens partner inte kan uppfylla dem.

• Anonym (samorina)

det du vill vet du bara själv.   Du behöver inte vara homo eller bisexuell, men det kan vara början till bi sexualitet  eller dold attraktion som jag brukar kalla det. Det kanske finns  oftare än vad man tror mellan människor. Att erkänna dessa känslor vore ju lättast iför dig själv. Är din sambo öppen för detta hos dig,eller blir hon av visande?  Troligen finns det mer än vad du tror,kolla fester med alkohol får du se. Det är nog trots allt naturligt.

• The Seeker

TS..hur har det gått....har du träffat någon?

• Anonym (Svår sits)

Ett tips från mig till dig om du har appstore eller android. Ladda ner Grinder, den letar upp närmsta gay, bi killarna i närheten av dig. Hur jag vet detta är en annan femma men tyckte det var ett smart program, finns även många där som är hetro och bara vill testa olika saker, snacka, etc.

Och det med att säga till din fru, när jag fick veta gick jag i bitar, dock försöker jag se det i hans sits också. Han kände ett behov av något jag inte kunde hjälpa han med så jag sa 1 gång inget mer eller så får du välja mig eller en man. Jag talade också om att jag inte ville veta när det inträffade.

Nu är det okej för han har insett att han vill inget med män, men innan var det enda jag kunde tänka på när han ligger och rotar med en annan man vilket sårade mig djupt in i hjärtat.

Det är svårt, antingen säger du sanningen och riskerar skilsmässa eller en MYCKET sårad fru, eller så kanske hon är helt okej med det och låter dig leka 1 eller 2 gånger. Eller så håller du tyst och prövar 1 gång och sedan aldrig mer och du håller dig till din kvinna!

Svar på tråden onani tillsammans med en man