Ett tips från mig till dig om du har appstore eller android. Ladda ner Grinder, den letar upp närmsta gay, bi killarna i närheten av dig. Hur jag vet detta är en annan femma men tyckte det var ett smart program, finns även många där som är hetro och bara vill testa olika saker, snacka, etc.
Och det med att säga till din fru, när jag fick veta gick jag i bitar, dock försöker jag se det i hans sits också. Han kände ett behov av något jag inte kunde hjälpa han med så jag sa 1 gång inget mer eller så får du välja mig eller en man. Jag talade också om att jag inte ville veta när det inträffade.
Nu är det okej för han har insett att han vill inget med män, men innan var det enda jag kunde tänka på när han ligger och rotar med en annan man vilket sårade mig djupt in i hjärtat.
Det är svårt, antingen säger du sanningen och riskerar skilsmässa eller en MYCKET sårad fru, eller så kanske hon är helt okej med det och låter dig leka 1 eller 2 gånger. Eller så håller du tyst och prövar 1 gång och sedan aldrig mer och du håller dig till din kvinna!