• Acka78

    December/Januaribäbisar i Dalarna

    Hej!
    Är det några mer i Dalarna som väntar barn i slutet av december/början av januari som vill följas åt.
    Jag har datum 5 januari men det är ju troligt att det kan bli i slutet av december likaväl
    /Acka

  • Svar på tråden December/Januaribäbisar i Dalarna
  • Skogsnorpan

    Hej Jag väntar vårat första barn i mitten av dec, får man haka på då? Har bf på Lucia så är i v 11. Jag mår läskigt bra och har knappt några symptom, lite illamående ibland samt har haft ömma bröst. Var på inskrivning i måndags och väntar på kallelse till ul, men de trodde mitten av juli. Hur mår du?

  • Acka78

    Självklart får du haka på.... KUL!
    Jag väntar mitt andra barn och denna gången är jag mer påverkad än förra gången.
    Denna gången har jag varit mer illamående (aldrig spytt) och uppsvälld, hård i magen. Måste äta var tredje timme annars svimmar jag och väldigt trött. Hoppas att det snart ger med sig. Jag har BF 5 januari men då jag har ganska oregelbundna cyklar så är det väldigt svårt för mig att beräkna kan likaväl bli slutet av december. (Vår första son är född 1 december 2009) Så december kanske är min månad /Acka

  • johanna 77

    Hej Har bf 27 januari. och sedan tidigare  en tjej som blev 2 nu i sommras.  Sjölv bor jag i Borlänge. Var bor ni???

  • mrskallio

    hej alla glada:) jag startade en tråd nyss i dag med samma ämne. söker nämligen andra som ska ha bebis runt samma tid som mig. hittade denna tråd direkt efter :) jag ska ha första barnet i januari 2014:) följer gärna med denna tråd:)

    kram på er

Svar på tråden December/Januaribäbisar i Dalarna