• Roos26

Göteborgare , mer runt 26 år å väntar barn BF runt aug/sep?

Jag söker lite fler vänner här i Göteborg då jag just flyttat tillbaka hit. Gravid i v 26 och sjukskriven pgr av hotande förtidsbörd. Vore trevligt med någon fika kompis som oxå väntar barn:)) Blir långa dagar när man e hemma tycker ja:P Van med ett mycket socialt jobb så jag har svårt att ställa om och tycker de e allt för ensamt om dagarna nu:P

• Svar på tråden Göteborgare , mer runt 26 år å väntar barn BF runt aug/sep?
  • NeLe

*Kikar in* 27 år och väntar barn med beräknad ankomst den 30 sep.

• Roos26

Trevligt :) Hur tycker du det går i värmen ? Jag vill ju ha sommar men kan bli helt slut pgr av de e så varm:P

• NeLe
    Roos26 skrev 2012-05-25 10:35:10 följande:
    Trevligt :) Hur tycker du det går i värmen ? Jag vill ju ha sommar men kan bli helt slut pgr av de e så varm:P
    Jag är nog en av de få som säger att jag älskar't! Jag avskyr grått och daskigt väder, regn och snö... Älskar vädret som det varit denna veckan Visst är det varmt men det är så himla värt det för jag mår så himla mycket bättre när det är sommar (dvs varmt och soligt) än resten av året

Vart har du flyttat tillbaka ifrån? 
  • Roos26

Håller ieförsig med , men vi hade över 30 grader i trädgården här om dan å jag va helt slut hela dan. Idag har de varit bättre , lagom värme för mig :)) Jag kommer från Vänersborg men bott i Göteborg innan i några år och är nu till baka . Bodde här sist för ca 4 år sen. Nu bir vi i Kållered , här är det nära till allt . Riktigt skönt:) i vilket område bor du?

• retrospectif

Hej hej! Jag ska visserligen ha 3 månader efter er (nyår), men 26 är jag! Har en liten son sen innan som är 13 månader nu :)

Svar på tråden Göteborgare , mer runt 26 år å väntar barn BF runt aug/sep?