• Ooops

vad ska jag ha på mig?

alltså jag är fet! Kort och fet, typ helt rund kan man säga. Hur ska jag klä mig!? Så här är det, jeans kan jag glömma, är för kort eller för tjock. För att brallorna ska komma runt magen så blir de alldeles för stora I rumpa och ben. Ska de sitta bra där så kan jag inte knäppa brallorna. Nu kör jag med leggings o nån lång tunika. Ser ut som ett tält, men vad ska jag göra..hur ska vi tjockisar klä oss..eller denna tjockis iaf!? Sen är det ju så att jag vill onte att magen ska synas och inte kärlekshandtagen heller..tuff nöt att knäcka! Vad ska jag ha på mig? :)

• Svar på tråden vad ska jag ha på mig?
  • Ooops

Ja kjol, men vad har man till den då. Trivs inte alls I tajta tröjor och tunikor kan man väl inte ha till kjol eller tänker jag tokigt? :)

• La Lola

Jag upptäckte den här bloggen häromdan.

Jag gillar inte allt hon har på sig men hon har gett mig en liten annan bild av vad vi runda faktiskt kan ha på oss.
    www.gabifresh.com/

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Lena

Prova lite mer figurnära tröjor så kommer du märka att de ofta är mer klädsamma. Sök på bloggen omstil för att se att man kan trolla med kläder.

• LillaMia

Jag är av en spinkig figur men tycker att runda kvinnor är superläckra i tunikor så här på sommartid! Har du kanske en byst du känner dig nöjd över så vore en tunika med ett band eller snöre under bysten forma in fint.

Tänk på mönster.. tex. ränder på sidan förstorar, blommor ger fokus, leggins/ trekvarts byxor ger längd, vitt förstorar.

Svar på tråden vad ska jag ha på mig?