• Anonym

orolig efter avrukning på massagesalong

Hej. var på thaimassage häromdan. Låg naken och fick en oljemassage.
    När hon vände på mig fråga hon om jag ville ha happy ending och jag sa ja. Hon gned sin händer med olja mot ollonet och runkade av tills jag kom.

Efteråt kom jag på att jag har ett sår på pungen från en svampinfektion på vänster testikel som kliade så mycket så att jag klia upp skinnet så att det blev ett ytligt sår innan jag åkte och besökte salongen. och där låg jag med detta på britsen naken och gud vet hur många andra män som legat där och spermat ner..

Kan jag ha smittats av nån könssjukdom eller någon annan sjukdom på grund av det här med att jag hade sår på pungen eller pga att jag legat på britsen där flera andra legat och kanske spermat ner där min snopp låg med såret? eller från hennes händer efter runkningen? Är så orolig och nervös nu att jag ska få HIV..

• Svar på tråden orolig efter avrukning på massagesalong
  • Anonym (trist)
    MrWild skrev 2016-03-03 04:22:02 följande:
    Jag tycker att du ska ta och dra du och din feminism, du och många andra kvinnor har ett förnedrande sätt mot män och det gör inte dig bättre.
    Hade kvinnorna här i Sverige betett sig som riktiga kvinnor skulle män inte behöva gå till sådana ställen. Så rätt åt er att era män bli otrogna mot er för att ni bete er som idioter!

Har du ett vettigt svar till hans symtom skriv har du inte sluta trakassera!
    Det var fyra år sedan TS ropade på hjälp här. Tyvärr skrumpnade hela paketet, men TS har andra värden i livet idag. Han jobbar själv på ett massageinstitut och sjunger aktivt i kör.
    Han är idag en levnadsglad fingerfärdig eunuck och han sjunger tenor som ingen annan.

Sug på den du. 
  • Anonym (Lo)

Alla fjantiga män kan sticka och brinna. Varför. Ni som säger så bara för att den förste sa sanningen om vad som var rätt och fel, och vilka förslag hon gav honom innebär inte att hon var negativ. Hon varnade honom bara för konsekvenserna. Och så kommer ni och säger så och förresten. Hur vet ni att hon är feminist. Och även om hon är det, tycker jag att hon gav en jävigt klokt svar. Min far skulle spöa mig om jag gick där. Själv, är jag noggrann över vad jag gör tack var det normerna.

Jag säger bara till er fjantiga, töntiga matchonördar. FUCK YOU. FUCK YOU ERA FATHERFUCKER. GÅR OCH SÄGER SÅNNA BARA FÖR ATT HON KOM MED ETT KLOCKT SVAR. INGEN BEHÖVER HÅLLA MED. MEN GE FAN I ATT SÄGA SÅNNA KÖNSSTYMPOR. JÄVLA  DÅRAR. KUKHUVUDEN. FUCK YOU.

Och till dig anonyma typ som skrev sen Ons 30 maj 2012 07:00. Hoppas du mår bra och hittar svaret och gör inte om det. En kvinna ska inte behöva göra det. Men det är upp till er att inte göra samma misstag. Det som händer privat angår dig. Men var försiktig säger jag.     

• Blaasd

HIV-Viruset överlever inte särskilt länge utanför kroppen, inte ens i en sluten behållare med smittat blod i. Du behöver nog inte oroa dig om det. 
    Kondylom och Klamydia smittar lättare. Testa dig hos närmaste STD-Mottagning en dryg vecka efter du tror att du kan ha blivit smittad.

• Blaasd

Om du tror att du har fått en primärinfektion finns det test för det också - men gå till närmaste mottagning som sagt.
    När det gäller just HIV har du rätt att vara anonym också.

• Anonym (Lo)
    Adonis1966 skrev 2012-07-04 14:23:52 följande:

Shit vad alla bitterfittor kommer fram nu plötslig!
    TS: försök att sålla bort dessa kvinnor. Ignorera dem istället för att försöka resonera. Vi är vad vi är (mänskliga) och de är vad de är (INSERT_HERE). Cool

Fan vilken jävla kukhuvud du är mannen. Hon sa inget fel. Jävla kukhuvud. Knulla en man då om det är så du säger. Fuck you fatherfucker. Jag är mer man än du är. Respektlösa jävla machomän/machonörd kukhuvud.Demon
  • Anonym (Lo)
    MoonlightRose skrev 2012-06-08 19:43:26 följande:
    Ja, att det var dumt gjort av dig. men inte att "du är en jävla äckeltorsk" "hoppas du får hiv" etc
    det är det knappast majoriteten som sagt.

sen handlar det om vad, då moral är starkt på detta forum blir ju ditt problem lite fel om man säger så.
    Ja det är svårt för oss att veta vem du är irl, utan vi får nöja oss med det du delat med dig av här. och göra vår bedömning efter det.

och ja alla gör vi dumma saker, bara vissa dummare än andra helt enkelt. Men man ska inte hålla på och skyllabort sig, och tro att det är lungt bara för att man ångrat sig. utan att folk kommer reagera på ett visst sätt beroende på vad man gjort
    Vi håller med dig tjejen. Vi är 21 tjejer/kvinnor mellan 10-33år och 9 killar mellan 12-31 som tycker som du. Det var en klokt svar du gav till han. Känn dig stolt säger vi alla. lycka till och bry dig inte om vad andra säger. Stå på dig.
  • Anonym (Nisse)

Öhhh...

Varför svarar ni på inlägg som är över 4 år gamla?

• Anonym (Lo)
    Anonym (Nisse) skrev 2017-01-07 19:53:04 följande:

Öhhh...

Varför svarar ni på inlägg som är över 4 år gamla?

Än sen. Det är väl klart att man blir förbannad när man läser det. Och Jag gillar snubben med fuckyou fingre riktad mot grabbarna som dissade en tjej för hennes kommentar. SkrattandeDemon
  • Anonym (Lo)
    MrWild skrev 2016-03-03 04:22:02 följande:

Jag tycker att du ska ta och dra du och din feminism, du och många andra kvinnor har ett förnedrande sätt mot män och det gör inte dig bättre.

Hade kvinnorna här i Sverige betett sig som riktiga kvinnor skulle män inte behöva gå till sådana ställen. Så rätt åt er att era män bli otrogna mot er för att ni bete er som idioter!

Har du ett vettigt svar till hans symtom skriv har du inte sluta trakassera!

Fuckyou mannen. FUCK YOU.
  • Anonym (A)

Har du löst dina symptom? Vilken antibiotika hjälpte? jag matchade med en asiatisk thaimassör på tinder när jag var singel, hon massera mina bollar och min röv. 2 dagar efteråt svider mitt urinrör, mina bollar känns inflammerade samt ont i början av magen. fick även ett sår i sidan av pungen som gick över efter några månader. E bombsäker på att jag fick det efter massagen. Efter 1 års tid av neurologbesök, ultraljud samt 6-7 st könsjukdomstest har jag frf problem och läkarna tror att det sitter i mitt huvud. Dum som jag va lyssnade jag på dom nör dom sa att jag inte hade något och låg med en annan.. nu har jag smittat någon annan och INGEN läkare vet va det är för något. 100% en ospesificerad könsjukdom! 

tjejen jag smittad svider alltid i fiffin efter sex flera dagar efterår och läkaren hittar ej problemet 

HJÄLP

Svar på tråden orolig efter avrukning på massagesalong