• Arwen77

Håravfall

Halloj! Jag undrar ifall någon fler har erfarenhet av att tappa mycket hår efter förlossningen? Jag fick min son för 5 månader sen och har tappat stora mängder sedan 2 mån tillbaka

• Svar på tråden Håravfall
  • Eber

Det vore bättre om kroppen valde annat hår att göra sig av med tex benen haha!

• Arwen77

JA verkligen Där kan jag snart fläta det! hinner inte med att hålla efter hur gamla är dina barn?

• Mörksuggan
    Eber skrev 2012-06-01 14:06:23 följande:
    Det vore bättre om kroppen valde annat hår att göra sig av med tex benen haha!

Skrattande
  • Eber

Stora tjejen är fyra, lilltjejen är 3 mån lilla pojken skulle ha varit 2, han gick tyvärr bort för ca ett år sedan...

• Eber

Han fick blodförgiftning / hjärnhinneinflammation nån aggressiv bakterie... Han blev 10 månader

• Arwen77

ojoj, helt fruktansvärt! vet ni hur han fick det? kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas....*stor kram till dig*

• Eber

Tack! Vi vet inte varför, läkaren sa att det är ren otur bara, det drabbar några barn varje år...

• Mörksuggan

Men fy va fruktansvärt Eber. Kan inte ens föreställa mig hur hemskt något sådant skulle vara. Men det ger ju lite perspektiv på problemet med håravfall...

• Eber

Ja, absolut... Men det är ändå inte kul att vara halvt flintis...

• Arwen77

hehe, nä verkligen inte Eber! men eftersom du fått tillbaka håret alla 3 gånger så är jag nu hoppfull

• Arwen77

måste bara fråga om ni sökte läkare någon gång för att kolla om det var normalt?

• Eber

Pratade bara med BVC sköterskan hon sa att det var normalt:) men som sagt var det växer ut igen :)))

Svar på tråden Håravfall