Håravfall
Halloj! Jag undrar ifall någon fler har erfarenhet av att tappa mycket hår efter förlossningen? Jag fick min son för 5 månader sen och har tappat stora mängder sedan 2 mån tillbaka
Halloj! Jag undrar ifall någon fler har erfarenhet av att tappa mycket hår efter förlossningen? Jag fick min son för 5 månader sen och har tappat stora mängder sedan 2 mån tillbaka
Det vore bättre om kroppen valde annat hår att göra sig av med tex benen haha!
JA verkligen Där kan jag snart fläta det! hinner inte med att hålla efter
hur gamla är dina barn?
Stora tjejen är fyra, lilltjejen är 3 mån lilla pojken skulle ha varit 2, han gick tyvärr bort för ca ett år sedan...
va?! neej, va säger du? vad hände då?
Han fick blodförgiftning / hjärnhinneinflammation nån aggressiv bakterie... Han blev 10 månader
ojoj, helt fruktansvärt! vet ni hur han fick det? kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas....*stor kram till dig*
Tack! Vi vet inte varför, läkaren sa att det är ren otur bara, det drabbar några barn varje år...
Men fy va fruktansvärt Eber. Kan inte ens föreställa mig hur hemskt något sådant skulle vara. Men det ger ju lite perspektiv på problemet med håravfall...
Ja det gör det verkligen....
Ja, absolut... Men det är ändå inte kul att vara halvt flintis...
hehe, nä verkligen inte Eber! men eftersom du fått tillbaka håret alla 3 gånger så är jag nu hoppfull
måste bara fråga om ni sökte läkare någon gång för att kolla om det var normalt?
Pratade bara med BVC sköterskan hon sa att det var normalt:) men som sagt var det växer ut igen :)))