se hit allergiker! enkät om lösgodis.
Hejsan
Jag genomför just nu en mindre marknadsundersökning kring allergier och lösgodis. Enkäten problematiserar risken att "säkra" godissorter kan bli potentiellt livsfarliga om samma skopa används i alla godissorter och för över exempelvis spår av jordnötter.
Det kan verka fånigt och fjuttigt som problem, men jag har syskon som är nötallergiker (främst hasselnötter) som inte kan äta lösgodis, och släktingar med både glutenintolerans och jordnötsallergi och har själv nyligen utvecklat känslighet för mandel och jordnötter och har därför konsekvent slutat äta lösgodis eftersom det inte kan garanteras att skopan inte fört över spår av exempelvis jordnötter i de godissorter som jag i teorin bör kunna äta.
För er som är intresserade finns därför denna enkäten. Om ni inte vill är ni fria att låta bli att svara och bara kolla igenom den och om ni vill svara är jag mycket tacksam då det verkligen underlättar min undersökning.
Här är länken till undersökningen;
<a id="WebLinkDescLink" href="sv.surveymonkey.com/s/8P7Y8RF">Klicka här för att komma till enkäten</a>
Tack på förhand!
Sofia
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-02 22:11
Då länken inte alls vill fungera får ni helt enkelt kopiera in nedanstående i er webbläsare. Tack igen.
sv.surveymonkey.com/s/8P7Y8RF