• UnniM

är i vecka 25, och känner inga sparkar längre, bara små små knuffar

Är i vecka 25 nu och jag känner inga sparkar längre, har känt tydliga sparkar fram tills för nåra dagar sen, nu känner jag bara ibland främst på kvällarna, är orolig att något inte är som det ska.. nån som vet varför det är så? Förvånad

• Svar på tråden är i vecka 25, och känner inga sparkar längre, bara små små knuffar
  • MammaiJuli

ring förslossningen.det har min Bm sagt om man inte känner något .Bebisen kan ha flyttat på sig me,så därför känner du inte så mycket.men ring till närmaste förlossning så får du nog komma så kolalr dom så allt är bra!

LYcka till

• henriettaH

När min son låg i magen så var det precis likadant, genom hela graviditeten. Han var helt vild i några dagar och sen kände jag honom knappt i en eller två dagar. Om du inte känner någonting ska du självklart kontakta bm, men att bebisen är lugnare ibland är helt normalt :) 

• UnniM

okej, tar o ringer imorgon, lika bra o kolla en gång för mkt än för lite. Tack för snabba svar Glad

• UnniM

Har inte varit där, den har börjat sparka ordentligt nu så det var bara en nojja. Glad

Svar på tråden är i vecka 25, och känner inga sparkar längre, bara små små knuffar