• Anonym (Desperat)

Vi har inte haft sex sedan oktober..

Hur får man tillbaka lusten?? Jag och min pojkvän har inte haft sex sedan oktober förra året (blev tillsammans i juli), pga att jag lider sedan tidigare av depression (ångest osv) och mått ganska dåligt, vart väldigt stressad och när vi väl hade sex så fick jag ont av någon anledning, sedan fick jag massa infektioner osv. Kunde vara hur upphetsad som helst men ändå var det obekvämt och inte speciellt skönt. Därför "vågar" jag inte längre, blir en spärr i huvudet och jag backar istället. MIn lust börjar sakta men säkert komma tillbaka men inte som förr.. TIPS TACK! Är superattraherad av min pojkvän så det är inte det.

Vi är desperata och det tär på vårt förhållande, jag VILL men det blir bara kaos.. Tänker på detta varje dag och stressar upp mig vilket gör det hela ännu värre!

• Svar på tråden Vi har inte haft sex sedan oktober..
  • Anonym (Desperat)

Någon??

• Puma87

Har ni prövat att börja "från scratch" dvs petting, oralsex osv och låta det penetrerande sexet vara ett tag till och se om det kan få dig lite mer avslappnad och bli av mer oron för nya infektioner odyl?

Hoppas det löser sig för er. 

Kitty 081003
  • johanssone

Det har vi kört hela tiden, nu har det blivit en vana att inte ha sex så jag glömmer av det när vi väl håller på.. :/ tack!

Svar på tråden Vi har inte haft sex sedan oktober..