• Kandi86

    Hjälp!

    Vet inte vad ja ska ta mig till eller vad ja gör för fel? eller vad som är fel! Nu senaste veckan har våran 1månadsbebis blivit hysterisk vid samma tidpunkt varje kväll! runt 22.30.. hon skriker hysteriskt och slår omkring sig och är totalt galen, skriker med bröstet i munnen och är jätte konstig..gör så ont i hjärtat :( hon går att trösta korta stunder så det kanske inte är kolik? men det tar ungeför ca 2-2.5 timma att natta henne, sen sover hon djupt.. runt 4 timmar i sträck.. kan de vara en mildare form av kolik eller övertrötthet? hon sover riktigt dåligt på dagarna förutom när vi åker bil eller i vagnen.. innan detta sov hon jätte jätte bra på nätterna... känner mig så hjälplös.. har använt både minifom och semper magdroppar varje dag och även massage.. hon har alltid haft lite svårt att få ut gaserna men det har blivit lite bättre senaste har jag tyckt.. hon är dessutom svår att rapa.. stackas liten :(

  • Svar på tråden Hjälp!
  • Kandi86

    ska även nämna att vi försökt ha samma rutiner varje dag.. alltså vi lägger oss i sovrummet, släcker ner och tänder mysbelysning och ammar och har det lungt och mysigt.. då har hon innan detta somnat som en stock och knappt gått att väcka..

    detta sker alltså vid nattningen om ja gläömde skriva det.. 

Svar på tråden Hjälp!