Svårt att jobba!
Hej!
Jag är gravid i 16e veckan med första barnet, jobbar heltid som vårdbiträde på ett äldreboende och tycker det är fruktansvärt tungt! Jag mår väldigt illa (kräks inte) och har nu även börjat få huvudvärk varje dag, ibland tom migrän och det har jag aldrig för provat ha!
På jobbet försöker jag göra mitt bästa men känner att jag inte är lika effektiv som tidigare och inte orkar någonting alls nästan. Jag klarar mina timmar med nöd och näppe och när jag kommer hem känns det som allt rasar och jag bara ligger i mitt mörka sovrum och inte klarar av något alls!
Tack och lov har jag världens bästa sambo som gör allt i hemmet och ligger bredvid mig för för att hålla mig sällsakp, förstår att det kan inte vara så roligt för han heller!
Jag känner mig värdelös som nästan inte klarar av jobbet och bara ligger när jag är ledig! Alla andra verkar ju klara det och jag har aldrig förr hört någon annan klaga som jag vill göra!! Det här är inte mitt vanliga jag och jag trivs inte...
Har någon av er tips vad jag ska göra, illamåendet och speciellt huvudvärken tar kål på mig!! Vad ska jag ta mig till??