• Anonym (Förvirrad tjej)

Vad vill han?

Hej!

Jag har haft lite sms kontakt med en kille och det är väl mest han som tagit initiativet till smsen, men nån gång ibland har jag också gjort det. 

Vi kom fram till att vi skulle på samma fest en helg och där skulle vi ju så klart ses och prata lite mer. Men väl på den här festen så pratade han först med en annan tjej innan jag kom och vi hade bara en liten pratstund, det vill säga att vi fick inte så mycket kontakt. Och så beslutar han för att lämna festen med sina kompisar.. Och säger typ att vi kan höras..

På natten vid typ 3 skickar han sms å frågar vart jag är.. detta hann jag aldrig se och svarade därför inte på det.. Nu har det gått ett par dagar och han hör inte av sej.. Min fråga är, vad vill den här killen? Verkar som han ville ha ett bootie call..? Jag tycler det verkade så himla respektlöst.. Har jag fel? Hur ska jag tänka här?

Tack på förhand!!!        

• Svar på tråden Vad vill han?
  • sexologen

Hej!

Jag kan inte svara dig på vad killen i fråga vill men kan fråga dig vad du vill? Vill du gå runt och undra över en kille som inte kan ge klara besked? Vill du lägga tid på någon som enligt dig inte verka intresserad? Ta fram känslan av respekt och känn att du kräver att bli behandlad med respekt, du är värd att respekteras.

Ta hand om dig!

Hälsningar
    Sara dahlin      

Svar på tråden Vad vill han?