• Analuna

Det ofattbara har hänt!

JAG ÄR GRAVID!!!!!! Detta på egen hand och i samband med att jag påbörjat min fjärde IVF-behandling!!!

Vid nedregleringskontrollen igår visade det sig att jag inte alls var nedreglerad och ett gravtest visade istället ett stort +. Här har vi alltså försökt att få barn den naturliga vägen i över sex år och sedan gjort 3 färskförsök (IVF) och en FET under det senaste 1½ året och så händer det här - just när jag väl hade gett upp hoppet. !!!!!

Jag är otroligt lycklig men håller samtidigt igen känslorna eftersom jag har haft mf och vet att mina chanser inte är de bästa. Att det hela bara gick så där av sig självt har fått mig att tro på mirakel, oavsett vad som händer. Det är med andra ord aldrig för sent att hoppas.

Symptom? Nästan inga alls under spraytiden, vilket ju i sig är lite konstigt. Brösten är mer svullna men annars mår jag bättre än på länge.

Håll tummarna för oss - vi kommer att behöva det!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-01-31 08:43:14:
    Tack för tumhållningarna men det gick åt skogen. Började blöda lite och trots råd att ta det lugnt tog jag mig till en annan läkare och gjorde ett VUL som vsade att storleken var en vecka mindre än beräknat. Detta betyder att något gått snett. Jag väntar fortfarande på att blödningen ska komma igång på riktigt men har accepterat att det är kört.

• Svar på tråden Det ofattbara har hänt!
  • Dixan

Grattis!
    Va´roligt, är så glad för er skull! Massor med lycka till!

• Tråden

Grattis Jätte roligt. Det finns hopp för oss alla. Tack för en uppiggande historia.

kram

• Bound

Stort grattis och en massa kramar!
    //Bound

• kicke

Ett stort grattis till er båda!

• LindaD82

Grattis!! Vad kul att höra att det kan gå bra också... Det finns hopp!!

• nea83
    G R A T T I S !!!! Åååååå va kul!!!!

Håller tummar å tår för er!

Kramar!
  • drullen

Grattis, håller alla tummar jag har + några till

• dubbel trubbel

Grattis och lycka till! Jag blev själv övertygad om att mirakel händer när vi blev gravida med våra små gryn!
    Håller tummarna för dig! Kramar från oss!

• chantii

Åååå så underbart,, ska hålla alla mina tummar och tår,, Stort grattis. Härligt jobbat!

• Tuss70

Åh, vad roligt!!! Ska hålla alla tummar!

• Analuna

Tack än en gång. Vi hoppas ju alla på små mirakel men, som sagt, det omöjliga kan uppenbarligen bli möjligt.

Svar på tråden Det ofattbara har hänt!