Anonym (Kvinna31) skrev 2012-06-06 08:38:21 följande:
Låter som en bra idé, då kan hon hitta en riktig man istället för TS.
Jag skulle vända på steken, bara för att retas med dig och alla moralkärringar och stödstrumpor.
Skojja bara TS.
Anonym (Tigga) skrev 2012-06-06 09:42:30 följande:
Jag vill absolut inte vara otrogen men jag har tagit upp det flera gånger sex för mig är jätte viktigt och det är inte så att jag måste ha sex flera gånger i veckan som vi hade innan.Men jag tycker att vi skulle kunna mötas halva vägen typ en gång i veckan.
Hur ställer sig din sambo till det då?
Har hon någon fundering på vad som kan vara förklaringen till hennes lilla lust?
Hormonrubbning pga P-piller?
Skador efter förlossning som påverkar?
Anonym (Tigga) skrev 2012-06-06 08:30:11 följande:
.Jag har tagit upp det med henne och så bli det bättre en månad sen lika dant.Innan hade vi sex flera gånger i veckan.Vad ska jag göra.
Förklaringen till att det fungerar bättre ett tag efter att man tagit upp en så alvarlig sak är enlkel. (Oftast)
Kvinnor tänder till stor del emotionellt och män tänder till stor del visuellt.
Hon går igång på allt fint du säger om henne och att du älskar henne och vill leva med henne, inte kan tänka dig någon annan och inte vill vara otrogen, mår dåligt över detta mm mm.
Ett par veckor senare så har bensinen tagit slut. Fyller man inte på med rätt soppa då så stannar motorn.
Ps, avstå från bränsletillsatser som, min sexlust, älskarinna, orkar inte med detta mm mm, och tanka med det goda.

/favoritar för jag är nyfiken på hur det går.