• lollo3

Dagmamma i Majorna Göteborg???

Snälla hjälp, vi börjar bli desperata. Har letat efter en dagmamma i majorna göteborg hur länge som helst nu men kan inte hitta någon. Kan nån vänlig själ därute hjälpa oss. Om du själv jobbar som det eller känner till någon du vill rekommendera hör gärna av dig. Vi söker plats till hösten. Tacksam för all hjälp jag kan få.

• Svar på tråden Dagmamma i Majorna Göteborg???
  • lollo3

Det spelar ingen roll, men hittade bara en kommunal i Majorna/Linne via Göteborgs hemsida. Hittar inga andra. Vet du någon?

• Vilmagbg

Jag känner ingen personligen men vet att det anställt flera dagbarnvårdare i Majorna/Linné för att få undan kön.
    Ta kontakt med Madeleine Åkesson (hon som har hand om köni Majorna/Linné) så kan du säkert få några namn. 
    Man söker ju i samma kö till dagbarnvårdare  (kommunal) som man gör  till förskola. 

• lollo3

Tack för din hjälp, ska höra med henne. Hoppas jag inte e sent ute bara..

• fågelkatten

Hej!

Nu är detta en gammal tråd, men kanske någon hittar till den igen! Jag funderar på att bli dagmamma! Men måste sätta mig in i hur man går till väga och ansöka om att få bli det osv. Jag bor i majorna Gbg. Har en dotter på 4 mån men funderar på att starta verksamheten nu när min mammaledighet går ut. 

Vänligen Lina

• mnbvc

Fågelkatten Lina,

Hur gick det? Startade du något? 

/J

Svar på tråden Dagmamma i Majorna Göteborg???