• Zoya

MÄN/KVINNOR:Vilken typ av kvinna/man tycker ni är snyggast?

Hej,

Vilken typ av kvinna/man ni tycker är snyggast? Något som stämmer in på vad ni tycker är snyggast i verkligheten.

Det kan gälla allt ifrån:

Snyggast klädstil Hår Kroppstyp någon kändis som påminner om er typ man/kvinna
  • Svar på tråden MÄN/KVINNOR:Vilken typ av kvinna/man tycker ni är snyggast?
  • Sanna o Ryan

En riktigt snygg skjorta, och mörka jeans.
    Mörkbrunt kort hår och stora bruna ögon.
    Grova armar (muskler, inte fett), hår på bröstet och ca 175-185 cm lång! 

Yummie! Drömmer

Förvänta dig inget svar om du är anonym =)
  • Zoya

Jag tycker män som har bruna ögon, kort rufsigt hår och är långa, minst 180cm är snyggast!

Det är stämmer in närmast på min favorit man:

• Zoya
    Zoya skrev 2012-06-08 23:01:35 följande:
    Jag tycker män som har bruna ögon, kort rufsigt hår och är långa, minst 180cm är snyggast!

Det är stämmer in närmast på min favorit man:

Jag är trött, så jag skriver konstigt ;)
  • Sanna o Ryan

Zoya: Tack för påminnelsen! 

Självklart ska det vara mörkbrunt, kort och rufsigt hår! Flört

Förvänta dig inget svar om du är anonym =)
  • ius lexis

Lång man (188-200 cm) med blå ögon, mörkt halvlockigt rufsigt hår, muskulös med hår på kroppen (ej ryggen). fylliga läppar, stark haka.

• ius lexis
    ius lexis skrev 2012-06-13 16:31:26 följande:
    Lång man (188-200 cm) med blå ögon, mörkt halvlockigt rufsigt hår, muskulös med hår på kroppen (ej ryggen). fylliga läppar, stark haka.

Just ja, klädstilen ska vara jeans och långärmad th-shirt eler skjorta. Gärna med uppkavlade ärmar så man ser ett pat grova håriga underarmar sticka fram:)
    Annars gäller klädsel efter tillfälle.

har ingen snygg kändis som jag vet ser ut så.....

• av6071

Joel Kinnaman!
    Eller gaspard ulliel.. muums...

Åååh jag döör! SÅ SNYGGA! Ögonorgasm. TA. MIG. NU.

• dessan59

Gärna gröna eller bruna ögon, lång ca 180-185 breda axlar mörkt hår 

Men måste väll säga att jag gillar även min make som är 175 men har gröna ögon och breda axlar. 

• hallontroll

Män: Benedict Cumberbatch Mikhail Baryshnikov Kvinnor: Monica Bellucci Salma Hayek

• Anton Chigurh
    Vanilla ice queen skrev 2013-05-10 20:11:18 följande:
    185cm lång ca, mörkbrunt ruffsigt hår, bruna ögon, tredagarsstubb, normalbyggd och relativt fit
    Längden är inga problem, inte tredagars stubb heller, är hyfsad fit, fast det skiter sig ordentligt med bruna ögon.

Fan..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Dr Mupp

Eftersom jag själv är kort så är längden inget speciellt krav. Är det över 170 så är jag nöjd. 

Brunt hår som är lite för långt och vindrufsat, blåa ögon, rakad (jag tänder inte på stubb, jag vet ju hur mycket det river),  normalbyggd och vältränad. Klädd i uppknäppt skjorta med uppkavalde ärmar och slitna jeans. 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Vanilla ice queen

Dr Mupp: Har alltid tänkt dig som man när jag sett dig på forumet och tänkte nu att det var en väldigt manlig kvinna du beskrev och kom på att du nog är kvinna eller så är du gay...

• Anton Chigurh
    Vanilla ice queen skrev 2013-06-02 12:58:00 följande:
    Anton: Hahaha bummer!
    Om jag bjuder dig på en mjukglass i våffla, doppad i flytande choklad, sån som stelnar efter nån minut, så kanske du förlåter mig mina grönmelerade ögon, Vanilla....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Dr Mupp
    Vanilla ice queen skrev 2013-06-02 13:05:26 följande:
    Dr Mupp: Har alltid tänkt dig som man när jag sett dig på forumet och tänkte nu att det var en väldigt manlig kvinna du beskrev och kom på att du nog är kvinna eller så är du gay...
    Jag är kvinna.  
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
Svar på tråden MÄN/KVINNOR:Vilken typ av kvinna/man tycker ni är snyggast?