Måste ha beröring
Jag är en kille i 25års åldern nu som har haft 2 olika sex partners, varje gång så har det varit ett problem för mig att behålla mitt stånd, det finns några orsaker till det, för det första så tror jag att jag lider av ADD, vilket gör det lätt för mig att börja tänka på helt andra saker. På grund av det så har jag alltid under sexet fokuserat på att bara hålla ståndet, och det gör det hela mycket mindre skoj, finns säkert inget jag kan göra åt det utan att ta piller för min ADD men, tänkte bara fråga iaf..
Dock så är det så att jag har nästan alltid spenderat tid för mig själv, vilket har lett till att jag brukade onanera 1-2 gånger om dagen, problemet med det för mig är att eftersom jag har gjort det i så många år nu så gör jag det på ett speciellt sett vilket gör att även när jag har sex så trycker inte det riktiga på mina "knappar", det enda som gör mig riktigt kåt är dock att se min partner njuta och ha det skönt.
Genom förspel som gör henne kåt så blir jag stenhård, vilket iof är bra, men ändå jobbigt, det kan funka om hon rör mig, förutom det så kan jag nästan inte få stånd om jag inte rör mig själv vilket jag inte vill, utan jag vill att jag ska kunna bli kåt av sig själv, men det går inte så bra alls.
Har som sagt onanerat rätt så mycket under mina dagar och det har lett till att jag nu blir tänd på så mycket olika att det beror helt på vad det är för tillfälle som bestämmer vad jag blir kåt på, (Dock inte saker som CP, scat etc)..
Med det sagt, mitt sista problem är att jag har en ganska grov penis, lite under medel längden men eftersom jag är ganska grov så har det lett till att jag har aldrig hittat en kondom som passar, så jag har aldrig använt det, och nu känner jag att det kanske inte är det bästa. (Med grov så menar jag att jag knappt kan sluta handen runt) Så vilken sort kondom är bäst när man är ganska grov?
Blev en lång fråga, men men..
Tacksam för svar.