• Jacqueline Wass

BF oktober 2012 Helsingborg

GRAVIDKOMPIS???Glad

Någon mer som har bf runt oktober 2012 i Helsingborg?
    Hade varit superkul med en gravidkompis då jag är sjukskriven på heltid pga foglossning, sambon jobbar och dagarna går sååå sakta!!! Första barnet så jag har verkligen ingenting att göra om dagarna.

Hör av er här eller i min gästbok!=)

*håller tummarna att det finns fler*
  • Svar på tråden BF oktober 2012 Helsingborg
  • Zassis

Jag bor också i Hbg och har BF den 12e okt! Är rätt ny i staden, så tycker också det vore kul att träffa likasinnade. Hör gärna av dig!

• FruLindell

Åh, jag bor också i Helsingborg! Vi flyttade hit i april, så jag är ny jag med :)

Vi har BF 28 oktober med första barnet, känns helt galet att det börjar närma sig nu! 

• inheels

Väntar dock i slutet på November. Flyttat lite utanför Helsingborg men född och uppvuxen i stan annars.. Så här har ni en till Glad

• inheels
    LilaLavendel skrev 2012-08-30 19:37:03 följande:

Ett tips om ni vill träffa andra som väntar barn i Hbg. www.facebook.com/Helsingborgsforaldrar

Det kommer att läggas upp gravidträffar med nämligen :)

Och vi som ratar Facebook då? 
  • Alexandra03

Väntar också vårt första barn, men också i slutet av november här! Slutar jobba snart då jag får sluta två månader tidigare!

• TheLottenTotten

Hej allihopa!

Också ny in stan och tycker det börjar bli lite tråkigt att inte ha några preggo-kompisar. Hör gärna av er!

Hälsar Lotta

• LilaLavendel

Det är gravidträff i Helsingborg nu på söndag kl.15.00. Ni är välkomna! Skrattande

Skicka mig ett meddelande om ni vill veta var någonstans. 

Svar på tråden BF oktober 2012 Helsingborg