• Fri100

Tips på er absolut bästa solresa i september!

Jag och min man har börjat fundera på att ta en solresa med familjen i september. Vi är två vuxna och två barn, 4 och 7 år gamla. Vi har inte varit utomlands hela familjen på en sån här resa tidigare och vill självklart ha det allra bästa, främst för barnen men även för oss vuxna. Vi har tittat runt på olika sajter men det finns ju så mycket och allt ser så fint ut. Därför vill jag nu ha tips från er som varit på en liknande resa med barn och som varit suuuupernöjda, dvs där resan och platsen verkligen har överträffat era förväntningar. Våra "krav" är sol, fin och långgrund sandstrand, pooler, bra boende och mysiga omgivningar, möjlighet till all inclusive eller halvpension och aktiviteter. Vi bor i Norrköping och åker gärna därfifrån men det är inget absolut krav. 

• Svar på tråden Tips på er absolut bästa solresa i september!
  • Tuffen

Althea Beach på Cypern (Fritidsresor). Toppenställe!!! 

• Fri100

Ja, håller med. Det ser verkligen super ut, både för barn och vuxna. Absolut ett alternativ. Någon som kan matcha?

• YokohamaNr2

Vi har varit på Cala Bona, Mallorca och Ibiza, Santa Eulalia i September båda jättehärliga resor, vi hade bättre väder på Ibiza men det var nog bara slumpen

Svar på tråden Tips på er absolut bästa solresa i september!