Iscias?foglossning?eller bara ont
Hej på er! Tänkte om någon kan reda ut mina problem Jag har sen några veckor tillbaka frukansvärt av och till i ena skinkan. Det känns som någon trycker in en kniv där. Och det kan komma närsom. När jag går länge, sitter på huk, sover på den sidan, böjer mig ner etc etc. Jag var hos sjukgymnasten i fredags och hon trodde på att det var disken som klämmer på en nerv. Jag har stillasittande jobb och det kunde bero på det. På helgerna har jag mindre ont. Hon gav mig övningar att göra när jag jobbar, samt att jag ska gå ut och gå på luncherna. Men nu var jag precis ute 30 min och får så ont! det blir nästan att jag haltar fram. Jag vet inte om jag tror på att det är disken, utan det känns som det skulle kunna vara typ foglossning, fast hon sa att det INTE var det, för det var inget fel på bäckenet. ska till läkaren i morgon också och prata med henne, men jag blir inte klok på detta. Jag sökte på google på ont i disken, men då verkar det som man ska ha ryggsmärtor. Jag har bara i skinkan och lite ner mot låret... Vad tror ni?