• TW

    Föräldrar i närheten av Kristinehamn? Karlstad? Karlskoga? Eller i närheten?

    Jag och min sambo flyttade till Kristinehamn i slutet på januari -12. Jag är 20 år och mamma till en grabb på 25 månader. Skulle vara roligt att lära känna någon i närheten av Kristinehamn.


  • Svar på tråden Föräldrar i närheten av Kristinehamn? Karlstad? Karlskoga? Eller i närheten?
  • Dandountiii

    jag har flyttat till kristinehamn i april 12 men har en dotter på 3 månader

  • TW

    Hej!
    Jag har helt glömt bort den här tråden så jag testar skriva igen! :) Bor du fortfarande kvar i Kristinehamn? :)

  • pewpew

    var inte sån aktiv tråd, men skriver ändå. flyttade till kristinehamn med min pojkvän, som är här i från, denna månad. vi har en pojke som är 3 veckor i morgon

  • Zargenta

    Jag bor i Kristinehamn med min make och 14 månaders son samt har bf 3/1 med en till son :)

  • pewpew

    Bor ni fortfarande kvar i kristinehamn gott folk? Jag är 20 år och min son är nu drygt 10 månader! Vore kul att lära känna någon ifrån kristinehamn då jag inte känner så många här :)

  • riciva

    hej bor ni kvar i kristinehamn vi funderar starkt på att flytta till karlstad eller kristinehamn till sommaren, vi har en dotter på 7 år och en son på snart 6 år och en bulle i ugnen som kommer i oktober! vi bor i uppsala nu men skulle gärna vilja flytta till en mindre ort vill därför höra hur ni upplever kristinehamn arbete skolor osv!

Svar på tråden Föräldrar i närheten av Kristinehamn? Karlstad? Karlskoga? Eller i närheten?