• Anonym (förvirrad)

Svaga plus, blödning, nu starkare?!

Vet inte vad vi ska tro längre, hoppas på lite feedback här.. Vi har försökt i över ett år, men inget har hänt.. fick en del grav.tecken en vecka innan mens, och tyckte mig Känna att jag var gravid.. Bim den 25/5, ingen mens och bara suuuupersvaga streck på testlagrets och cb.. en vecka senare fick jag mens och trodde det var ett missfall.. har fortsatt att må illa av och till, är väldigt trött och har lite ömma bröst.. tog ett testlagret igår kväll, visade mycket starkare än innan mens!? Köpte ett cb nu som visar positivt! Det är fortf inte Jättestarka utslag, men man ser dem helt klart utan vinklingar och ljussättning... Vad ör det som har hänt här? Kan jag vara gravid, eller kan hcg öka så långt efter ett mf? Snälla ni, hjälp mig klura ut det här! :-P

• Svar på tråden Svaga plus, blödning, nu starkare?!
  • Anonym

Testet kan visa positivt ett tag efter missfall. Du får nog vänta och se, eller gå till en barnmoska där dom kan ge dig ett fullständigt svar förhoppningsvis.
    Lycka till 

• Anonym (förvirrad)

Vet att de kan visa positivt, är bara konfunderad över att det visar starkare efter ev mf?

• Anonym

Jag tror inte styrkan på strecket spelar någon roll.

• viljestarkmamman

Ta kontakt med bm. Hon kan skicka dig till gyn så du får göra ett vul, det kan röra sig om att du fortfarande är gravid eller om det är ett mf att där är rester kvar

• Anonym (förvirrad)

Har pratat med bm nu, hon ville att vi skulle ta ett nytt test nästa fredag, visar det poditivt då är det graviditet, annars inte.. men det är ju så lång tid, vill veta NU :-P

• Anonym
    Anonym (förvirrad) skrev 2012-06-13 12:20:59 följande:
    Har pratat med bm nu, hon ville att vi skulle ta ett nytt test nästa fredag, visar det poditivt då är det graviditet, annars inte.. men det är ju så lång tid, vill veta NU :-P

Berätta gärna hur det går. Hoppas det går som du vill för dig
  • Anonym (förvirrad)
    Anonym skrev 2012-06-13 14:31:02 följande:
    Berätta gärna hur det går. Hoppas det går som du vill för dig

Jag uppdaterar när jag vet, tack så mycket! Lite lust att försöka få ett ul, det lär ju synas på ett sådant eftersom jag isf är i v 7 nu om det är nåt.. :-P
Svar på tråden Svaga plus, blödning, nu starkare?!