Vad tycker ni om den här baddräkten?

Sär skriven: och jag har inget behov av att dölja min hud. Vill inte syssla med klädsim på stranden eller ha en "ful" bränna om jag ska sola
Men som sagt, jag skojade! Jag tycker det är fult med tankini och liknande heltäckande baddräkter rent modemässigt egentligen (ungefär som foppatofflor)
Men jag tycker det är jättetråkigt att folk ska behöva skämmas för ev bristningar eller lös hud pga dåligt självförtroende. Inte synd om mig, synd om dem. Personligen har jag svårt att relatera till folk som mår dålig över sina kroppsliga "avvikelser" eftersom jag själv valt bort att bry mig om vad folk tycker om min kropp. Önskar att fler gjorde det!
Snygg!
Ss: du hajade min poäng!
Ss: alltid finns det något du har och kanske tom gillar som andra har komplex över och helst vill dölja.
Jag "skämdes" över mina långa slanka ben när jag var yngre. Det är inte längre ett problem för mig. Älskar mina spiror idag
Skönheten ligger i betraktarens ögon
Jättesnygg! Har inte vågat köpa baddräkt av rädslan för kameltå dock, tror ni att risken är stor om man är lång/har lång överkropp?
fin
Jättefin!
Den skulle jag lätt kunna köpa. Är urbota trött på att alltid bli utstirrad för mina ärr.
Jättefin!
fin för att vara baddräkt..en sån jag skulle känna mig rätt bekväm i, eftersom jag hatar att visa mig halvnaken bland folk...så skulle nog denna duga bra:)