• Anonym (okåt)

Hur fan blir man kåt igen?

Är kvinna och mor till två troll på 5 och 2 år.

Sen minstingen kom så har sexlusten aldrig velat komma tillbaka.

Jag är extremt okåt av mig och när vi nu nästan tvingar oss till sex 1 gång!! i kvartalet, så är det SÅÅÅ osexigt, tafatt, tråkigt...in ut (men kom då!) sprut (OM han kommer i sinnesstämning för att göra det vill säga)  och slut .

Det är bara ett tvång känns det som. Finns absolut inget som eggar upp mig längre.
    Tittar på porrfilm, använder sexleksaker, har fantasier men nepp...känns bara BORING!

Efter barn 1 så fick jag ett uppsving när hen va 2 år, då va jag på som fan och verkligen njöt av sex. Men nu *poff*...sexlust=borta.

Ska det va så här nu?

Tillägg: gubben är inte som andra män, dvs med mkt sexlust, han har aldrig haft speciellt mkt behov av det. Han lider inte. Inte jag heller eg så länge som vi inte har det. Men när vi har det, då vill jag fan bli kåt! 

• Svar på tråden Hur fan blir man kåt igen?
  • Anonym

Lämna omedelbart det här forumet och börja leva igen! 

• Anonym (okåt)
    Anonym skrev 2012-06-13 21:59:07 följande:
    Lämna omedelbart det här forumet och börja leva igen! 
    Tack för tipset.

• Anonym

Har du ont vid ´samlag? Äter p-piller?

• Anonym (okåt)
    Anonym skrev 2012-06-13 22:02:59 följande:
    Har du ont vid ´samlag? Äter p-piller?
    Har lite ont i slidmynningen efteråt ibland, pga att jag är torr. Pga okåthet. Har p-stav.
  • Anonym
    Anonym (okåt) skrev 2012-06-13 22:06:25 följande:
    Har lite ont i slidmynningen efteråt ibland, pga att jag är torr. Pga okåthet. Har p-stav.

P-stav, hmm minskad lust pga den kanske? Prova ta ut den...
  • Anonym (okåt)
    Anonym skrev 2012-06-13 22:07:49 följande:
    P-stav, hmm minskad lust pga den kanske? Prova ta ut den...
    Förmodligen minskad sexlust pga den, ev. Hade det förra gången med, men då va jag kåt av mig när vi skulle till.
    Vill inte ta ut den då den gör att jag slipper mensen. Hatar att ha det, och vill inte ha spiral, som också kan ta bort mensblödningarna. 
  • Anonym (j)

Hade samma problem efter första barnet. För mig funkade det att läsa porrnoveller. Blir en perfekt kombination av att få storyn berättad men använda sin egen fantasi till bilderna. Hoppas att det funkar den här gången också, barnet är 1 månad nu och jag har noll lust. Ger p-stav minskad lust? Hade det efter förra barnet och tänkte ha det igen. 

Svar på tråden Hur fan blir man kåt igen?