• bonaqua2012

Tvättmedel, vilket använder du? Siktar mot 50.000 röster!

Vi människor tvättar mer än 70.000 ton tvättmedel om året, och det är runt 3,5 miljarder kr varje år!
    Så rätt intressant, vilket märke köper du och är det i pulver eller flytande form?

Är 2 barn mamma och tvättar ofta för mina barn som är på 4 och 6 år ,så rätt nyfiken på vad vi Svenskar köper för något när vi tvättar till familjen.

Vi siktar mot det omöjliga, Vi siktar mot 50.000 röster! Dela och hjälp till!
    Enkelt att rösta eller skriva, tar max 20 sekunder från din tid.

Ha det fint

Mvh Malin

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tvättmedel, vilket använder du? Siktar mot 50.000 röster!
  • bonaqua2012
    Texasthecat skrev 2012-07-22 23:04:24 följande:
    Användet Color Sensitive då jag aldrig har reagerat på det som jag har på andra tvättmedel...
    vilka har du reagerat på?

Använder du flytande eller pulver form?
  • bonaqua2012
    luvah33 skrev 2012-07-22 23:12:28 följande:
    Garant Såklart säljs på Willys och Hemköp, det finns tvål och diskmedel och allt möjligt i den serien :)
    och du kör på hela serien och är nöjd? :)
  • bonaqua2012
    Tisselo skrev 2012-07-22 23:54:48 följande:
    Vi har Via tvättpulver. Nöjd med doften samt att det blir rent. Till ylle och siden har vi Y3 och fläckarna går bort med biospray.
    När det är x:a priser köper jag enorma lager av allt som har med rengöring att göra.( även wcpapper och hushållspapper)  Har testat mig igenom och vet nu vad som funkar för oss  och hela vinden är fullTyst
    har du testat flytande via?
  • Annelie 76

Använder Via color sensitive eftersom jag inte tål nåt annat tvättmedel. Får kliande utslag av dem. Har slutat med sköljmedel pga min allergi då det som funkade slutade säljas.

• mammamiahundarbörjarpratamat

Använder flytande Ariel. Brukar köpa 5 för 99 osv på Ica och Hemköp. Tycker flytande är bättre än pulvret jag köpte förr. Blev alltid en massa pulver från kläderna i tumlaren osv. 

• bonaqua2012
    mammamiahundarbörjarpratamat skrev 2012-07-23 16:56:20 följande:
    Använder flytande Ariel. Brukar köpa 5 för 99 osv på Ica och Hemköp. Tycker flytande är bättre än pulvret jag köpte förr. Blev alltid en massa pulver från kläderna i tumlaren osv. 
    Varför väljer många Ariel flytande framför andra flytande tvättmedel? Har du testat flera olika?
  • bonaqua2012
    Zenobia skrev 2012-07-23 17:20:43 följande:
    Neutral tvättmedel och sköljmedel har vi.
    flytande eller pulver?
  • Zenobia
    bonaqua2012 skrev 2012-07-23 17:28:10 följande:
    flytande eller pulver?
    Pulver, har inte tänkt på att dom har flytande. Hade tvättex först men då sonen har allergier så ville jag inte förnya leveransen i fall om han reagerade på den så då vart det Neutral
  • Texasthecat
    bonaqua2012 skrev 2012-07-23 16:51:47 följande:
    vilka har du reagerat på?

Använder du flytande eller pulver form?
    Har reagerat på Ariel, Skona och en hel del billiga märken som x-tra,eldorado osv.

Använder mest pulver, men har nu köpt lite VIA i flytande form också för att se om det är bra.
    Go suck on a lemon or something...
  • luvah33
    bonaqua2012 skrev 2012-07-23 16:52:16 följande:
    och du kör på hela serien och är nöjd? :)
    Jag använder inte serien alls, jag bara svarade på vart det finns att köpa :P
  • Lillan8212

Via sensitive color och white samt comfort sensitive sköljmedel.
    Alla tre är används pga av min allergi som gör att jag inte vill testa ngt annat då detta funkar.

• bonaqua2012
    Lillan8212 skrev 2012-08-07 10:51:35 följande:
    Via sensitive color och white samt comfort sensitive sköljmedel.
    Alla tre är används pga av min allergi som gör att jag inte vill testa ngt annat då detta funkar.
    flytande eller pulver form?
  • Lillan8212

Pulver..
    Kom ifs på att jag vid fåtal tillfällen även använt neutrals flytande tvättmedel, color, till täcken

• Andreas försäkringsförmedlare
    bonaqua2012 skrev 2012-06-14 18:50:56 följande:
    en  bluff på 3,5 miljarder bara i Sverige. ganska  stor fin "bluff" :)
    Finns branscher som omsätter mycket mer än ynka 3,5 miljarder och som är en bluff som folk betalar för på grund av deras okunskap
  • Giraffeeen

Kör på Icas color flytande tvättmedel. Hyfsat bra pris, blir rent och tvätten luktar fräscht. 

You can lock the door, pretend your safe, but the evil is out there, waiting...
Svar på tråden Tvättmedel, vilket använder du? Siktar mot 50.000 röster!