• Anonym

så tråkigt att hon inte kan se till barnets bästa!

jag är gift med en man som ungt fick barn med ett ONS.
    han fick inte veta om att hon var gravid utan fick veta om barnet först efter en tid efter födseln. faderskapet fastställdes och efter det var han inte vatten värd utan blev bara utställd när han kontaktade mamman.

när barnet kommit till mitten av tonåren kontaktade han själv barnet som blev väldigt glad för det! som även berättade att mamman inte velat hjälpa barnet få kontakt med sin pappa.

men nu bråkar mamman med barnet om att den umgås med pappan och baktalar honom, påpekar mycket om att han inte funnits när barnet var litet. men aldrig om att hon ljög om vem som var pappan i flera år! barnet bli såklart ledset och besviket. 

varför inte vara glad att barnet har två föräldrar? de är ju lika mycket föräldrar!!
    är det avundsjuka? rädsla? 

• Svar på tråden så tråkigt att hon inte kan se till barnets bästa!
  • Anonym

Någon som kan förstå varför mamman gör som hon gör?!
    Någon som varit i någon av dessa sitsar? Mamman eller pappan? 

• Furstinna

Ingen aning varför man vill göra så mot sitt barn. Men finns en annan tråd uppe nu med en tjej som vill göra samma sak så fråga henne. Jag fattar inte hur man kan göra så.

• Anonym

usch då! vilken tråd menar  du? *nyfiken*

jag blir bara så frustrerad, barnet har ju två föräldrar och pappan har bara haft gott inflytande på barnet! 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-15 10:33:33 följande:
    usch då! vilken tråd menar  du? *nyfiken*

jag blir bara så frustrerad, barnet har ju två föräldrar och pappan har bara haft gott inflytande på barnet! 
    Det är min tråd hon syftar på och anledningen till att jag inte vill att han ska ha med barnet att göra är att han är en hemsk människa, vilket inte är fallet hos er.
  • Anonym

ok           

• Anonym

Spelar mammans dumheter någon roll nu när barnet är så stor? Pappan kan erbjuda barnet att bo med honom istället om barnet utsätts för mammans dumheter och förtal. Vad roligt att de har fått en bra relation trots allt.

• Anonym

barnet pratar om att denne vill bo med oss iaf på halvtid och ibland pratar denne om att bo helt med oss när det e extra jobbigt med mamman. vi får se vad som sker... barnet är självklart välkommen hit när den vill och bo hur mycket den vill.
    dock kan man ju undra hur mamman skulle reagera på det! men det blir ett senare problem!

Svar på tråden så tråkigt att hon inte kan se till barnets bästa!