Ni som har nekat Pappan umgänge med era Barn?
Hur gick det till och varför????
Har de tagit er till TS?
Vad sa barnen?
Hur gick det till och varför????
Har de tagit er till TS?
Vad sa barnen?
Jag har neckat min äldsta dotters pappa ifrån det att hon var några månader, han är våldsam, manipulativ, våldtäkter, hot emot både mig och min dotter. Han försvann ur våra liv i tre år.
Sen började det igen. Jag förklarade detta för honom och försökte få honom att förstå varför jag nekade. Han tjatade tjatade tjatade, jag bytte nummer.
Kom några månader senare brev ifrån en advokat, jag anställde i min tur en och efter vi hade fått ner verkligen allt angående honom som gör att ett umgänge inte är aktuellt, ja då backade han. Min tanke är väl att han inte ville att alla sakerna skulle komma till allmän kännedom.
Min dotter har inte sagt något då, hon har en bonuspappa som hon ser som sin egen då hon inte har någon relation till sin biologiska.
jag har nekat pappan nattumgänge med barnen men inte umgänge rent allmänt. vi gick inte via TR utan vi skötte det själva.
Jag nekade nattumgänge pga barnen annars hade jag aldrig gjort det. De är nöjda och glada att slippa sova hos pappa.
mitt barns mamma försöker neka mig genom att säga till barnet att den inte får åka till mig men barnet gör det ändå! barnet är i tonåren.
det enda jag gjort var att jag inte fanns i början av barnets liv, var inte redo att bli pappa i tonåren utan att få förbereda mig (hon ringde å sa att hon fött barn bara)