ide`torka för midsommar
Vad ska ni andra enastående göra med era barn i midsommar?
Vad ska ni andra enastående göra med era barn i midsommar?
Hej! Jag har oxå ide torka... Känns lite tråkigt, vill ju ge sonen "midsommar firande" med dans o lek.. Har ingen separerad med barn i min närhet så de flesta kompisar åker med sina familjer / partner till olika landställen... Visst kan jag säkert följa med men känner mig alltid lite utanför :(
Vart bor du? Stockholm? Skansen har stort midsommar firande o lite andra parker har jag sett på nätet
Vi ska ta oss till ett ställe i Huddinge som heter rådsparken där barnen får vara med att klä midsommarstången. Det kommer vara mycket musik och dans, det är djur runtomkring och en fin lekplats, det kommer vara karuseller och lotterier m.m. Tanken var från början att vi skulle ta oss upp till Dalarna men det vart inställt. Så vi kollade runt på nätet om vad som händer i närheten och hittade då detta. Så picknick i parken, sparka fotboll och en massa roligt blir det.
Jo, jag bor i Stockholm å jag har funderat på skansen. Funderade på en kryssning i helgen oxå men då går båten 17 å då hinner man nog inte med nåt firande på Dan. Fast de firar säkert på båten på kvällen istället. Men nu läste jag att de verkar ha bra firande i hagaparken oxå. Kanske kan va nåt. :)
Jag har varit på dagskryssning ngr med sonen... Riktigt kul :)