• tobiq

Vad ska man ha till denna klänning?

Har köpt en jättesöt klänning som jag tänkte ha till midsommar. Vill helst ha bara ben även om det säkert blir jättekallt, men eftersom den är såpass kort så tänkte jag ha cykelbyxor under (tillräckligt korta för att bara synas om man böjer sig). För med svarta leggings eller strumpbyxor förstör man väl hela sommarkänslan?

Vita leggings är inte min grej så det går bort. Kommer antagligen ha min ljusa jeansjacka över om det är kyligt. Det är ingen midsommarfest där man behöver vara uppklädd utan bara släkt och massor av barn som man kommer få ränna efter hela dagen. Funkar det med svarta ballerina? 
    Moa-08 Svea-10
  • Svar på tråden Vad ska man ha till denna klänning?
  • tobiq

Där sa du nåt! Jag har faktiskt ett par vita ballerina i garderoben någonstans! Klart dom ska användas till midsommar!:)

• TheLightOfMyLife

Ja det blir ju lite mer sommar touch på det hela ... Å så kan man piffa upp det med rätt smycken och väska ;) håret får man absolut inte glömma... Lite vågigt/ lockar eller gullig uppsättning

• Duckan

Leggings går verkligen bort. Skulle hellre satsa på en fin kofta till om det är kylskaget. Ballerina funkar.

• tobiq

Har dessvärre inga fina koftor, antigen är dom gamla och noppriga eller också är dom svarta... Har iof en tunt stickad svart bolero med trekvartsärm, kanske är finare än jeansjacka till? Är dock rätt frusen, så är det blåsigt och 13 grader blir det jackan;)

• Duckan

Jeansjackan har ju gjort comeback så det är väl bara att ta den

Svar på tråden Vad ska man ha till denna klänning?