• Kvitter

vecka 24 och dödstrött!

Kan inte minnas att jag var så  här trött mitt i graviditeten förra gången. Men denna gången känner jag mig lika trött nu som man gör dom första veckorna.

Normalt? Fler än jag?

Ge aldrig upp -Helt plötsligt händer det!
  • Svar på tråden vecka 24 och dödstrött!
  • Pinguicula

Har du kollat järnvärdet den senaste tiden?

• Lacey

Jag är i vecka 27 och är helt död.

Alla mina värden är tipptopp inkl järnvärdet.
    Min barnmorska säger att det är så det kan vara bara. Jag orkar inget!

• Helenasoch jörgens

vecka 28 här, o vissa dar orkar jag inget o andra så städar jag, promenerar o fixar..
    o dom dagar jag inte orkar då har jag svår foglossning o yrsel

• Kvitter

Ja alla mina värden är också jättebra. Så det är väl så här det ska vara då!

Har inga som helst problem med att somna i soffan redan klockan fyra på eftermiddagen. Och fast att jag sovit bra under natten är jag jättetrött när jag vaknar på morgonen!

Skönt o höra att man inte är ensam iallafall

Ge aldrig upp -Helt plötsligt händer det!
  • Lacey

Idag sov jag från tre till fem och jag skulle utan problem kunna gå och lägga mig nu!

• ialia

Är i vecka 23 har toppen värden men är jätte trött ändå. Pratade med min bm om de och hon sa att de är nu man växer som mest så de är helt normalt. Jag var aldrig trött i början så jag tar väl igen de nu.

• el nino

Visst kan det vara så att det är tillväxten som gör er trötta, men be gärna barnmorskan att få kolla järndepåerna också.
    Lycka till! 

• Lacey

Som sagt, alla mina värden är i topp, bättre än då jag inte är gravid. Och verkar ju gälla fler i tråden.

• ialia

Ja mina järndepåer är så fyllda att hon inte trodde att jag behöver äta järntabletter alls inte ens på slutat så för mig är de bara tillväxt som osaker tröttheten.

Svar på tråden vecka 24 och dödstrött!