Jag orkar inte mer...
Hej! Vet inte om detta ämne passar in här. Men nu till saken; Jag är en tjej på 16 jordsnurr, snar 17.. Är jätte ovän med mamma & syster pga att dom inte gillar min kille som är 24.. Dom hotade honom, jag anmälde dom.. Det blev rättegång. Detta hände i Februari & rättegången var i Maj . Saknar min mamma jättemycket,:'( Tänker på både mamma & syrran hela dagarn & funderar på: När kommer jag någonsin kunna ha en normal relation med min mamma igen? Smsar då & då med min syster, vi kan prata som normalt folk. Men inte med mamma... Min pojkvän & jag har varit tillsammns sen Januari 2011. Har det rätt åligt nu, vi brukar, han är jätte svartsjuk. Ibland tänker jag: Varför valde jag honom framför familjen?:'( Var på affären tidigare idag & stog i kassan bredvid min mn mamma, syster & mormor. När jag väl stog där så höll jag in tårarna ända tills jag kom hem.. Hann precis innanför dörren innan jag föll ihop på golvet & bröt ihop, detta va för en timme sen ca. Jag känner det, jag orkar inte ha det såhär :( Min pojkvän älskar mig, jag honom. Men det funkar inte mer, vet inte vart jag ska flytta eller nånting nu :'( kan ju inte bo hos mamma. Min kille stöttar mig knappt, för han vet inte hur han ska göra. Jag skicka sms till honom nyss & skrev "Saknar min mamma som bara den:'(" Då ffick jag tillbaka "Flytta dit då." Då blev jag ännu mer ledsen. Seriöst, jag klarar inte av detta, jag har varit stark länge nog nu. Men nu orkar jag inte med det här mer. Snälla, hjälp mig någon! :'( / EN LEDSEN 16ÅRING :(