• Veronica 833

    Flyttar till Drøbak/ Norge i augusti-12

    Hej !

    Vår familj flyttar till Drøbak i augusti då min man jobbar i Oslo sen ett år tillbaks.

    Vi har 3 barn i åldrarna 3, 5 och 11 år. Intresserade av djur, bilar , hästsport ,umgås med vänner , matlagning och mycket mer ( se min profil).
    Känner ingen i Norge så det skulle vara roligt om vi kunde lära känna fler i Drøbak/ Oslo området.Glad Känner mig själv lite vilsen i Norge så det skulle va skönt om man lärde känna någon som bott där ett tag att bolla frågor och sånt med över en fika eller nått . 

    Har försökt leta efter liknande familjekomunity  på Norska sajter men utan resultat så nu försöker jag här.

    Så bor du i området och tycker detta låter intressant får du gärna höra av dig.    Solig

       
     

       

       
        

  • Svar på tråden Flyttar till Drøbak/ Norge i augusti-12
  • 3blir4

    Hej hej!

    Flyttar till Asker i Norge den 28/7, det ligger en bit utanför Oslo. Har två pojkar födda 07 och 09.

    Pernilla  

  • ArtISkin
    3blir4 skrev 2012-07-03 19:15:04 följande:
    Hej hej!

    Flyttar till Asker i Norge den 28/7, det ligger en bit utanför Oslo. Har två pojkar födda 07 och 09.

    Pernilla  

    Hej Glad Vad trevligt med fler svenskar. Har du facebook?
  • 3blir4
    ArtISkin skrev 2012-07-03 21:55:39 följande:

    Hej Glad Vad trevligt med fler svenskar. Har du facebook?

    Hej Glad! Nej har ju inte d, har gått lite mot strömmen där. Har en blogg som jag startat nu när vi ska flytta. Vart i Norge bor du? Vi kommer på vid Vakås station i Asker.

     http://familynorge.blogg.se/
  • ArtISkin
    3blir4 skrev 2012-07-04 07:42:19 följande:

    Hej Glad! Nej har ju inte d, har gått lite mot strömmen där. Har en blogg som jag startat nu när vi ska flytta. Vart i Norge bor du? Vi kommer på vid Vakås station i Asker.

     familynorge.blogg.se/

    Då får du ta och skaffa det Flört Lättare att höras där. Vi bor i Oslo. Så det är ju inte långt ifrån Asker. Vi åker på semester nu i 4-5 veckor så kommer nog inte vara så aktiv här.
Svar på tråden Flyttar till Drøbak/ Norge i augusti-12