• Ellis79

tips på bra boende nära Ullared för barn 4 och 2 år??

Hej!
    vi har vägarna förbi Ullared i sommar och letar nu febrilt efter ett bra boende för oss, då pappan skall vara med barnen eller 4 åringen åtminstone medan jag skall shoppa! Nu gäller det att få tag i ett bra boende dvs med lekplats, kanske fiskemöjlighet etc. så att de kan fördriva tiden medan jag roar mig   Vi vill ha tips tack!!!

• Svar på tråden tips på bra boende nära Ullared för barn 4 och 2 år??
  • Hoppfull84

vet inte hur det är med fiskeplats osv men campingen har prisvärda stugor och husvagnar. vi bodde i husvagn, supermodern och fräsch med stor altan i trä och förtält med utemöbler, tror vi betalade 400kr. lekpark finns ju utanför gekås vid sidan av liksom, och dit kan man promenera el ta bilen.

• Kodia

Jag röstar för campingen! Det finns en liten å där, som man kan fiska i. Det är gångavstånd till varuhuset, och man kan köra kundvagnen tillbaka till campingen och lämna tillbaka den i ett ställ där (finns flera stycken!) Då kan ni träffas en kort stund i varuhuset om mannen/barnen ska prova något, och de kan sedan gå tilbaka till campingen eller till lekplatsen.

• Angel31

Jag rekommenderar också deras egen camping. Men är det fullt kolla på Isabergs stugby. Dock ligger den en bit ifrån men det finns en trevlig badplats, lekplats och sen så tror jag att det fanns älgsafari :)

Svar på tråden tips på bra boende nära Ullared för barn 4 och 2 år??