• Anonym

Min sambo är för knubbig....

Min sambo har blivit för knubbig för att jag ska bli kåt. Jag har talat om hur jag känner, han ger mig inget riktigt svar på det jag säger. Han fortsätter att äta onyttigt. Vad fan ska jag göra?

• Svar på tråden Min sambo är för knubbig....
  • Anonym

Du kanske kan börja motionera tsm med han ? tex börja med långa promenader å sedan börja smått jogga lite eller börja på gym tsm ? :)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-20 20:50:49 följande:
    Du kanske kan börja motionera tsm med han ? tex börja med långa promenader å sedan börja smått jogga lite eller börja på gym tsm ? :)
    smart!
  • Anonym

gjorde detta med min karl som börjar bli små fet och för att han svor över att inga kläder passar xD :)

• Anonym
    zorro69 skrev 2012-06-25 12:36:41 följande:
    Hitta en ny kille.
    Instämmer, överflödigt knubb är ett tecken på dålig karaktär.
  • Slagathor
    Anonym skrev 2012-06-26 18:15:37 följande:
    Instämmer, överflödigt knubb är ett tecken på dålig karaktär.
    Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • Anonym

dumpa å skaffa en ny för det ni har är ju tydligen inte kärlek....

• Anonym

Min är också för flebbig. Gillar inte att titta på när hon sätter i sig alla onyttigheter, det äcklar mig. Vi kunde ju para ihop dem så kan vi bli ihop. Jag tycker att det vackra och fitta folket passar bäst ihop. Du och jag skulle säkert bli ett perfekt par. Vi har ju samma värderingar å sånt.
    Hur ser dina bröst ut? De hänger väl inte som ett par döda sälar? Det finns inget som äcklar mig mer, jo kanske fladder mus.

• Anonym (Älskare)
    Anonym skrev 2012-06-20 20:47:34 följande:
    Min sambo har blivit för knubbig för att jag ska bli kåt. Jag har talat om hur jag känner, han ger mig inget riktigt svar på det jag säger. Han fortsätter att äta onyttigt. Vad fan ska jag göra?
    Kvinnan jag träffar som älskarinna har sagt samma sak som du. När hennes man som från början var ganska fit blev alltmer bekväm och stillasittande och enligt henne nådde 100 kg gränsen (180 cm) så kunde hon inte längre tända sexuellt på honom. När det blev så att hans redan lilla kuk nästan försvann i och med att mage, rumpa och lår blev större så tappade hon den sexuell attraktionen säger hon.

Hon är dessutom undergiven och i takt med att han blev mer bekväm så försvann hans försmåga att dominera henne, numera är det hon som är den som styr nästan allt hemma och när behovet blev alltför starkt att "bli satt på plats", verkligen tagen och dominerad så beslutade hon till slut att skaffa en älskare. Och nu har hon och jag träffats under ganska lång tid.
  • Anonym (Men hallå)

Men hallå..
    Det är ju inte alls ovanligt att tjejer/kvinnor gnäller över oss män, om att vi t ax har ölmage och 10+ kilo.
    Tycker det är dax att ni kikar er i spegeln.

Nån sa fladdermus.. Vad har ni under armarna? Gäddhäng likt vingar.
    Det vi kallade byst då vi träffade är idag ett par taxöron. Penntricket.. Noot!
    Röven då? Penntricket funkar inte där heller, Om man inte menar att tricket är att få in ungarnas alla färgpennor utan att dem ramlar i golvet.      

TS detta är sånt som vi män  blir kåt på.... Noot!

Vill inte dra alla över en kam, men så ser verkligheten ut..

Oskyldig   

Svar på tråden Min sambo är för knubbig....