• Anonym

Vill han inte ha mig???

Jo det är så att min man sedan 2 år år (känt varann i 3 år, särbos) och jag knappt har något sexliv överhuvud taget. Inte haft på ca 6 mån. Han älskar mig, tycker jag är sexig, het och gu vette allt, MEN.. Han vill inte ha sex med mig. Han har under en tid ätit mediciner för diabetes (som kan påverka men inte säkert..) och har sån ångest för att han känner såhär.

Är vi ett hopplöst fall? Eller kan sånt här bli bättre, kan man "få upp" ögonen för sin partner på nytt? Någon som haft sviktande lust och fått tillbaka den?

• Svar på tråden Vill han inte ha mig???
  • Anonym

Vad spelar det för roll om ni inte har sex då? Han säger ju att han älskar dig och tycker du är sexig...tro på det då!!

• Anonym

På ett sätt håller jag med dig, det stämmer. Och det är så jag tänkt. Dock så sjunker självförtroendet en del när man vet att ens man inte ser en på ett sexuellt sätt, utan mer som en vän..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-21 15:01:20 följande:
    På ett sätt håller jag med dig, det stämmer. Och det är så jag tänkt. Dock så sjunker självförtroendet en del när man vet att ens man inte ser en på ett sexuellt sätt, utan mer som en vän..

Jag hänger inte med, han ser ju dig på ett sexuellt sätt. Och är man vänner om man inte har sex?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-21 14:41:56 följande:
    Jo det är så att min man sedan 2 år år (känt varann i 3 år, särbos) och jag knappt har något sexliv överhuvud taget. Inte haft på ca 6 mån. Han älskar mig, tycker jag är sexig, het och gu vette allt, MEN.. Han vill inte ha sex med mig. Han har under en tid ätit mediciner för diabetes (som kan påverka men inte säkert..) och har sån ångest för att han känner såhär.

Är vi ett hopplöst fall? Eller kan sånt här bli bättre, kan man "få upp" ögonen för sin partner på nytt? Någon som haft sviktande lust och fått tillbaka den?
    Alltså vill han inte eller kan han inte? Kan det var så att han blivit impotent och inte vågar prata om det?
  • Anonym

Ja men det är ju detta som göra mig förvirrad. Han tycker jag är sexig, het osv, men ser mig inte på ett sexuellt sätt (enl honom) Han har ångest för hela grejen, det har blivit så "stort" och han är osäker på om det har att göra med mediciner etc eller om vi glidit ifrån varann på det planet. Han "funkar" rent fysiskt, men det är i huvudet det sitter...

Svar på tråden Vill han inte ha mig???